Recenze (342)
Šeptej (1996)
Některé filmy prostě zestárnou ...Byla to taková doba, kdy se bloumalo po klubech a řešily se tyhle věci...Jelikož to vystihuje atmosféru doby, která mne taky zasáhla a ve filmu pořád je dávám **. Ale jinak nuda.
Šílení (2005)
Skvělý Jan Tříska!
Škoda lásky (2013) (seriál)
Se mnou to ani nehlo, jen tak tupě zírám a čekám, že něco přijde a ono nic....
Šok (1982)
Příjemný film se dvěma velkými hvězdami. Při jejich seznamování na krůtí farmě byl Delon velmi zábavný - tím svým delonovským způsobem, jak ho mám rád. A navíc všechno dobře dopadlo...
Štvanice (1966)
Líbilo se mi, jak film ze začátku detailně vykresloval všechny důležié postavy. Pak už nebylo obtížné odhadnout, jak asi vše dopadne. Výborně zahrané a napjatou atmosféru uvolňovaly pouze šerifovy suché hlášky. Skvělé!
Tajemná řeka (2003)
Taková obyčejná detektivka.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Po pár letech jsem měl zase aspoň trochu pocit, že se dívám na pohádku a ne infantilní prasečinku.
Tajný policista (1964)
Líbilo se mi, že vůbec nebylo potřeba z tohoto filmu dělat nějakou bláznivinu.a stejně to byla sranda jak má bejt!
Tango (1993)
Docela slušný rozjezd, ale pak to nějak ztratilo dech....Čekal jsem trochu víc v tomto obsazení.
Taxi, maringotka a korida (1958)
Byla to sranda, a dokonce snad větší, než v některých profláknutých kouscích s LDF z pozdější doby. Byla to komedie, ale ne bláznívá, a to se mi líbilo. Ten dabing měl sice svoje mouchy (zdálo se mi, že pan Faltus změkčoval každé y na konci slova, a to mi neštymovalo s přirozenějším projevem pana Filipovského), ale standard byl zachován!