Recenze (48)
Šílená noc (2022)
Ujeté a zároveň zvrhlé svátky vánoční. Zároveň úsměvné, morbidní santa Claus, tak nějak alkoholik s kladivem od fiskarsu🤣😂 mě pobavil.David Harbour má u mě veliké +
Touha po odvetě (2022)
Tak horší film než tento jsem už dlouho neviděl. Taky bez herců co by člověk chtěl
Nikdo (2021)
Po delší době jsem se bavil, film co má koule a i dobrou hudbu
Dámský gambit (2020) (seriál)
Moc pěkné a velmi dobře zahrané. Dlouho jsem odolával, ale je to to jsem vůbec nečekal. Je to pecka
Hrátky s ohněm (2019)
Nejhorší komedie a totální blbost. Nedal jsem to do konce. Děs
Rodiče na tahu (2019)
Hrozná nuda a blbina. Film o ničem
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Tak tento filmek se mi líbil , zábava dobrá a chytlavá. I syn se bavil a smál se. Ideální rodinný film.
Americký sniper (2014)
Film mě velmi překvapil a povedl se. Bradley Cooper ho velmi dobře zahrál a Eastwoodem odvedli dobrou práci. Dobré zvukové efekty, výborný scénář a dobrý střih. Je silně emotivní a vychutnal jsem si ho.
Need for Speed (2014)
Je to film pro hráče a ostatní to nenadchne. Byl jsem fanda NFS, aletoto mě moc nenadchlo. Průměrný film, který je podprůměrně zahraný. Zbytečně dlouhé, 130min je až příliš.
22 Jump Street (2014)
Je to hodně povedená komedie. V kině jsem viděl přítelkyni jak ji téměř tekly slzy. Na smály jsme se dost a musím říct že mě to mile překvapilo. Tatum i Hill k sobě patří jako Pat a Mat. Tak tento snímek se opravdu povedl a to jsme nechtěly ani jít. Vtipy a gegy jsou cool