Recenze (75)
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
Než první díl na prima cool dávali , měl tenhle seriál/ reality tv 89% a mělo to tak zůstat . Rozhodně si tohle nezaslouží odpad ani 1 hvězdu .
Ocelová past (2007)
Parádní horory v dnešní době to mají těžké . Proto nakonec dávám 4 hvězdičky .
Věc: Počátek (2011)
Asi jsem se zamiloval . Musim uznat , že je to perfektní film a hned mi to dodalo odvahu pustit pokračování z roku 1982 .
Koupili jsme ZOO (2011)
Film vás nezklame , ale některé nakonec překvapí jako mě . Paráda prostě ..
Ulice (2005) (seriál)
Další česká lahůdka , pro lidi bez mozku .Nejlepší název tohoto seriálu je asi "Nekonečný příběh"
Culpepperovi hoši (1972)
Když máte srdce pro westerny , tak je to film pro vás .. Ostatní se držte stranou
Experiment kolonie (2009) (pořad)
Reality shoe mám prostě rád =3
Sedm (1995)
Jeden z nejlepších filmů Finchera a dokonce jeden z nejlepších filmů .
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Zatím jedno z nejlepších hodnocení filmu , jaké jsem viděl , tolik odpadů a naopak tolik lidí co dokázali dát 4 a 5 hvězd .. Já zůstavám v středu toho dění ..
Piraňa II: Létající zabijáci (1982)
Tohle nemuselo vyjít na povrch .