Recenze (119)
Město nemrtvých (2013)
A to ještě jedna navíc za Adolfa...
Marťan (2015)
Film by rozhodně zasloužil Oscara za vizuální efekty, ale jinak jde o dvě hodiny neskutečně patetické nudy....
Lovec draků (2007)
Velmi dobré filmové zpracování ještě lepší knihy
Pojedeme k moři (2014)
Mádl opravdu mile překvapil, film si na nic nehraje a herecké výkony "malých hošanů" působí velmi věrohodně. Pokus o skloubení dramatu a komedie působí nenuceně. Po dlouhé době kvalitní český film, narozdíl od pseudointelektuálních dramat typu Poupata.
Očista: Anarchie (2014)
Zatímco jednička byla dějově poněkud statičtější, dvojika má již od začátku akční náboj a znepokojivou atmosféru. Zajímavý nápad v podobě blízké budoucnosti se značnou sociální kritikou, škoda jen toho amerického konce.... nebo by bez něj nezbyla už žádná víra v lidské pokolení?
My děti ze stanice Zoo (1981)
Oproti knize hodně osekaný, až bych řekl, že lidé knihy neznalí musí mít pocit dějových mezer. Každopádně, i když to možná nebyl záměr, se povedlo zachytit hodně dusnou atmosféru, která není tak dusná ani v knižní předloze. Navíc podobnost herců s opravdovými postavami je až děsivá
Škola zlomených srdcí (1994) (seriál)
A to hodnotím s velkou dávkou nostalgie....
Nespoutaný Django (2012)
Přišel, totálně zničil veškerý pravidla westernu i historická fakta, a s velkou slávou zase odešel....
Mládí v hajzlu (2009)
No teda takhle zprznit Nicka a udělat z něho sladkýho romantickýho klučinu co pro lásku udělal pár špatností... V předloze to byl zkaženej a sexuchtivej zmetek, kterej pokud neměl ruku v kalhotách tak svým chováním prudil všechny kolem. Zkrácení tří dílů do neceléhodiny a půl přispívá jen k chaotičnosti a neucelenosti děje. Hondě nepovedený ztvárnění předlohy....
Den poté (2004)
Ale no tak, méně dojáku a fabulování, co by kdyby, a více reálnosti.....