Poslední recenze (8)
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Geniální :) Já se bavil a je to prostě taková oddechovka, když chce člověk vypnout a pobavit se. Sice vtípků moc, Flint byl moc naivní a čekal sem že radši půjde se Sam a na toho záporáka se vybodne. Ale to by ten film pak končil v půlce... :)
Hořící keř (2013) (TV film)
By mě zajímalo co řešíte. Hlavně proč řešíte o čem ten film je a někteří na to nadávají. ať je pravda kdekoliv, stalo se co se stalo a vývoj událostí tím byl dán. Je to zfilmováno +/- tak jak to tenkrát bylo, musíme to brát tak jako tak. Je to naše historie a nic s tím nenaděláme. A je jen dobře, že je to podáno v takovéhle syrové formě bez zbytečných kudrlinek. Těším se na to, až někdo takhle zfilmuje události se srpna 68....
Sucker Punch (2011)
Logiko, kde jsi? Logiko, vylez. A to samé i příběh. Ale jako milovník anime jsem se neskutečně bavil. Audiovizuální orgie, u kterých se vypne mozek a člověk se nechává unášet na stejné vlně, co je režisér.