Poslední recenze (7)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
2 bludišťáky za epický finále, jinak nuda
Rychle a zběsile 5 (2011)
Fast five aneb Dannyho parťáci 4. Ani chvilku jsem se nenudil, rád se na to podívám znova.
Panna nebo orel (2010)
Nevim přišlo mě to takový moc přehnaný, tady by to bylo úplně naopak.