Recenze (254)
Zátah: Vykoupení (2011)
Drsný akčňák s až hororovou atmosférou. Brutální, nekompromisní, depresivní a dokonalý.
Daensing kwin (2012)
Do tanečního filmu daleko, do komedie ještě dál. I přesto je tahle hořkosladká romance míchnutá dramatem svěží jízdou, která pobaví a dojme, aniž by se člověk musel stydět za to, že u toho skoro bulel. Krásná romance bez cukru.
Pýcha a předsudek (2005)
Geniálně zfilmovaná srajda.
Sejmi ho a běž (1985)
I am sorry for your loss...but you know...life is a bitch, nebo tak nějak. Deodato má na víc, to je jasný, ale na béčkovou akční slátaninu, bez špetky inteligence, docela zábava. Překvapivě krotký film, který zaujme jen pár chuťovkama a výstupem Richarda Lynche a Michaela Berrymana.
Soumrak dne (1993)
zdrcující
Dogani (2011)
Těžkotonážní a nekompromisní melodrama, které tlačí na cry pilu s brutální vervou a přesvědčivostí. Totální beznaděj, korupce a bezpráví. Odvážné pedofilní scény a atmosféra co nepouští. Parádně zfilmovaná depka.
Visitor Q (2001)
Tohle není normální :) Takashi na tomhle hodně ulít.
Izo (2004)
Šílená jízda plná opravdu zajímavých myšlenek, nekompromisní brutality a sexu, která se těžko hodnotí. Na jednu stranu obrovské zklamání. Na druhou stranu odvážný experiment. Roztříštěný a těžko uchopitelný film - sen. Nudný, ale fascinující zároveň. "Jsi tak krutý, protože jsi člověk? Nebo jsi člověk, protože jsi tak krutý?" Mazec!
Korida lásky (1976)
Odvážná podívaná s šokující pointou, která nabídne působivou atmosféru a opravdu vzrušující erotické scény. Jako erotický film špička.
The First Time (2012)
Komedie o sexu bez humoru a bez sexu.