Recenze (52)
Dívka na přání (2009)
Více než hodinová nuda o trablech luxusní společnice uprostřed ekonomické krize. 1* za Sashu.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Skvostná první a druhá řada, postavy se postupně vyvýjí a seriál nepustí od prvního dílu. Bohužel se nedržel známého ''v nejlepším přestat'' a přes nudnou třetí řadu a fantas magor řadu čtvrtou musím místo 5* jen čtyři.
Hvězdný prach (2007)
Překrásná audovizuální podívaná se skvělým soundtrackem a v první řadě poutatým příběhem. Opravdu kouzelný film, doporučuji! Ihned po zhlédnutí se stal jedním z mých nejoblíbenějších filmů.
Show Rickyho Gervaise (2010) (seriál)
Trojice britských komiků diskutující v rádiové show na jakékoliv absurdní téma. Celý seriál je stavěn na podivínském Karl Pilkingtonovi a skvělé animaci a grimasám. Humor je zde typu buď se líbí nebo se nelíbí vůbec a já já tenhle humor miluji. Britský akcent navíc seriál dostává na úplně jinou úroveň.
Orphan (2009)
Slibně se rozjíždějící film o malé holčičce, která úplně tak malá není má bohužek klesající tendenci až to úplného konce. Přehlídka filmových klišé, lekačky předvítatelné a momenty, které se jako lekačky tváří snadno odhadnete. Hlavní hrdinka je ale rozkošná. Podle mě průměrný horor a docela mě překvapuje to vysoké hodnocení, nebýt závěrečné chaos desetiminutovky bych dal hvězdy tři.
Malý Herkules (2009)
Viděl jsem 20 minut, stačilo.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Okresní přebor se mi dlouho výhýbal a měl jsem to štěstí, že jsem se k němu dostal až po kompletním odvysílání a nemusel čekat na každý díl. Komediální seriál z prostředí fotbalového týmu SJ Houslice představuje klasickou vesnickou atmosféru místních čutálistů s opravdu vtipnými hláškami a situacemi. Předně bych vyzdvihnul výkon Ondřeje Vetchého, který exceloval.
Expozitura (2009) (seriál)
O seriálu Expozitura jsem nevěděl do té doby, než jsem se náhodně dostal k prvnímu dílu. Poté jsem si vyčetl souvislosti a inspiraci ohledně Berdychova gangu. To mě přimělo k dalším dílům. Bez nálepky ''podle skutečných událostí'' by seriál zřejmě upadl do průměru. Každopádně si myslím, že po komediálním seriálu Okresní přebor TV Nova nešlápla jako obvykle vedle a vytvořila velmi povedený krimi seriál a tak nechápu tohle (doufám dočasně) nízké hodnocení. Holt lidem asi stačí fantas magorie typu Kriminálek, kdy dotyčného vystopují i pomocí prdu.
Mezi nimi (2010)
Další výchovný film Davida Vignera po Mezi stěnami. Film Mezi nimi popisuje nenásilnou a čistou lásku dvou mladých hrdinů, kde hlavní HIV pozitivní hrdina nakazí svou slečnu. Vcelku nechápu to nízké hodnocení, jako film v hodině rodinné výchovy ideální.
Mezi stěnami (2007)
Krátký filmeček o šikaně v školních lavicích by měl být promítán povinně ve školách. Pro mě o něco horší než Mezi nimi.