Recenze (52)
Labyrint (2012)
Na tenhle film jsem se dlouho těšil už kvůli tomu, jak málo mysteriózních či přímo hororových snímků česká kinematografie nabízí. A navíc vždy vděčné téma pražského podzemí. Jaká mýlka. Film ale absolutně nedává smysl, věci do sebe nezapadají, nelogické chování postav a závěrečné rozuzlení snad ani nepotřebuje komentář. Dlouho mě žádný film takhle nenas*al.
Ivanhoe (1952)
Musím přiznat, že po přečtení knižní předlohy mě tato filmová adaptace trochu zklamala. Nebudu hodnotit bojové scény, které naopak až na některé vtipné momenty jsou na dobu natočení velmi zdařilé. Ale zklamalo mě, jak moc je film od knihy osekaný jen na jakousi hlavní kostru děje. Chápu, že do bezmála dvouhodinového filmu nejde natlačit celá kniha, ale vynechání podle mě důležitých dějových momentů (Černý rytíř, templářská preceptoř) a zaměňování postav (Wamba místo Gurtha, Ivanhoe jedoucí na Torquilstone místo micha, když má být zajat) a dalších drobností je poměrně škoda. Na druhou stranu divákům, kteří knihu nečetli to asi vadit nebude a pro fanoušky rytiřských příběhů stojí za zhlédnutí..a taky kvůli Elizabeth Taylor!
Diktátor (2012)
Kdo má rád Zohana, toto povinné.
Kontakt (1997)
Krásná podívaná zahalená do roušky tajemství, tomuto filmu nemůžu nic vytknout, až na závěrečnou scénu, z které se podle mě dalo vytěžit mnohem víc.
Kurýr 3 (2008)
Otřesná hodina a půl, kdy jsem čekal až to skončí. I přesto, že je to akční film byly akční scény a souboje fantasmagorické. Viz. scéna s autem v jezeře. Hereckým výkonům bych kromě neskutečně otravnému ''balíčku'' nevytknul nic, ale ten scénář, ten scénář...
Terkel má problém (2004)
Překvapuje mě to dobré hodnocení. Odporná příšernost, 1* za Ebena, občas fajn hlášky a song o motherfucking víle.
Grave Encounters (2011)
Další blair witch style horor. Velký potenciál, se kterým bylo naloženo bídně. Polovinu dialogu tvořilo fuck nebo shit, lekačky byly předvídatelné, přesto kvůli atmosféře 3*
Hvězdné války podle Turka (1982)
K tomuhle.. prostě nemám slov.
Ink (2009)
Po delším vstřebání jsem 4* přehodnotil na 5*. Celý film se odehrává v jakési temné atmosféře, má netradičení děj a vše podkresluje skvělý soundtrack. Zkrátka jsem měl pocit, že se koukám na něco jiného, neotřelého než většina dnešních filmů. Rozporuplné hodnocení dává jasně najevo smíšené pocity jednotlivých uživatelů a dávám za pravdu, na někoho to může působit nudně, na jiného jako onen sen. Pro mě příjemná podívaná. Doporučuju.
Zkažená mládež (2007)
Totální mindfuck. Poslední dvacetiminutovka naprosto dokonalá. Nemám slov! ''Jsou lidé, kteří jsou osobností a lidé, kteří místo toho mají značky.''