Recenze (113)
Život s Louiem (1995) (seriál)
Dětství
Last Christmas (2019)
Dneska jsme byli s přítelkyní na našem již čtvrtém vánočním filmu v kině udělali jsme si z toho tradici a můžu říci že tenhle byl první , který opravdu stál za to. I když v jednu chvíli bych to nečekal , ale překvapivé rozuzlení bylo velice dobře podáno.
Úniková hra (2019)
Konečně nějaký nový nápad , ale myslím že by to nemuselo dál pokračovat pak to dopadne jako se Saw 🤔😁
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Asi každému šlo hlavně o akci , ale šlo o příběh Jean nechápu to nesmyslné hodnocení .. Mě se film líbil.
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Dost predvýdatelný díl, ale na rozjezd super :)
The Punisher - Roadhouse Blues (2019) (epizoda)
První díl za sebou a nemůžu si stěžovat hvězdičky šetřit nebudu neočekávám že by spadl nějak s kvalitou tento delikátní komiksový seroš:)
Holky na tahu (2017)
Hlavně za Scarlett 😍
Equalizer 2 (2018)
Slabší jak první díl , ale koukatelný
Venom (2018)
Jeden z mých oblíbených zaporaků že Spideyho mě příjemně pobavil ano bylo tam trochu i té komedie , ale proč nepridat něco takového do temného příběhu Venoma i když spousta lidí čekalo že to bude temnější. Každý má svůj názor, ale tím se přece neridime uděláme si vlastní při shlédnutí. Za mě pět z pěti.. Hardymu sedla zatím každá role a ani tahle není výjimkou.
Ant-Man a Wasp (2018)
Pobavil žádné hluché mista Možná i lepší jak první díl.. 😊 Nevíte běžte do kina 😁