Recenze (367)
Fallout (2024) (seriál)
Za mě velká bomba ,jen samozřejmě musí skončit otevřeně,a pak léta čekáte na další série, což jsem vděčnější minisériím, za to,že ten konec mají brzy. Fallout hry znám jenom z vyprávění jednoho kamaráda, takže nemůžu srovnávat,jak toto dílo je věrné hrám. Díky bohu,nestála mě tu genderová diverzita jako v Zaklínači od Netflixu, což je znásilnění jak knížek,tak her. A ve Falloutu vás netrápí,jako u historického fantasy multikulturní postavy , protože v postapokalyptickém světě, někde v budoucnu už je to v pohodě. Skvělej charismatickej Walton Goggins prostě do westernu sedne,jak prdel na hrnec a Lucy s Maximem jsou také velmi dobře zvládnuté postavy, konečně zase ženská hrdinka napsaná normálním člověkem a ne nějakou feministickou pizdou,co by z ní od začátku dělala Supermana.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Tak velký sešup dolů, až to zamrzelo. Ani humor už tu není na takové úrovni a přibylo spíše více otravných postav.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Tenhle Hugh Grant je skvělej jako dacan,to dokázal už v Gentlemanech,že umí být nejzábavnější postavou. Zábavná fantasy jednohubka ,co skvěle pobaví. V dnešní době perla mezi sračkama. Netflixovský Zaklínač ať už jde do prdele! 😅
Maestro (2023)
Nudnej naprosto zbytečnej film.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Zack Snyder by neměl psát scénáře a zaměřit se pouze na vizuální stránku filmu. 😅
Bullet Train (2022)
Skvělá jízda vlakem s Pittem, střídání žánrů drama a černé komedie vůbec nevadilo. Akční scénky skvělé, vedlejší role, obzvlášť dvojčata super. Hezké rychlé pohledy do minulosti, a pak se stejně zbavovat brutálním způsobem vedlejších postav, jako u Tarantina. Zábavné a propracované dialogy mezi zabijáky a samozřejmě potěšily vtipná camea. Perfektní sobotní večer a snad to ještě Pitt nezapíchne,byla by to škoda.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Luxusní animace, pěkně brutální. jen sem tam zmatené, jak už to u akčního science-fiction bývá.
Na nože: Glass Onion (2022)
Hodně povedené a nenudilo,až na ten závěr,který mi nesednul a Mona Lisa mě akorát naštvala, to prostě normální lidská bytost udělat nemůže, to je kurva nemorální! 😅
Peacemaker - Úplně nový svět (2022) (epizoda)
Gunn to fakt umí, krásně pracuje s příběhem , pracuje s postavami, dělá to pěkně ujeté a černo humorné. U Gunna je vidět ,že do svých filmů a teď i seriálu dává srdce a hezky po svém, tak to má být. John Cena se skvěle hodí na roli Peacemakera,což už dokázal v Suicide Squadu, jeho postava mě tam osobně bavila nejvíce, tragický antihrdina, hlupák,ale přitom sympaťák. Těším se na další díly!
Wednesday (2022) (seriál)
Víc jak Harry Potter než,že by se to podobalo komediální Adamsově rodině z devadesátek.