Recenze (368)
Sázka na nejistotu (2015)
Tenhle film je vlastně neuvěřitelná sračka, pokud se na něj díváte jako lajk, pokud těmhle odborným názvům a makléřským frázím a hypotékám rozumíte asi vás to chytne. Jediné, co se mi na tomto filmu líbí jsou herecké výkony a styl jakým je natočený. Ale proč vlastně? Jde o to, že pár finančních poradců a dalších pár zkurvených krys, které rozumí akorát účetnictví a naučili se přemlouvat starý lidí ať si vezmou hypotéku na starou ledničku nebo ať nakoupí akcie u neziskové firmy. Z morálního hlediska, tady jsou i postavy, které se snaží okrást taky zloděje z Wall Street. Věřím, že každýho ukecanýho politologa nebo týpka v JUDE MODU, tohle chytne a inspiruje se. Jinak ale ruce pryč, tohle je okecaná nuda( pro normální lidi ).
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Až na Johnika z kanclu jsem měl problém vojáky od sebe rozeznávat, Teda vím, že mezi nima byl ještě jeden černej :D, takže když to někdo dostal, tak jsem neměl skoro tušení kdo to byl, a jak se to vlastně stalo, možná to tak v reálu bude, ale třeba v Black Hawk Down člověk přehled o všech hrdinech má . Akce je parádní, to že nikdo pořádně neví po kom vlastně střílí, když obě strany vypadají stejně a mají stejné oblečení, Joo to musí bejt sranda, pár zbytečnejch plků trochu do prázdna. Lepší než Transformátoři, horší než pot a krev. Stačilo by devadesát minut.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tohle prostě člověka chytne. ;-)
Temný případ (2014) (seriál)
Tohle není jako s Fargem. Obě dvě řady jsou úplně jinak pojatý a natočený, ale obě mají něco do sebe. Zatímco první řadu zdatně táhnou McConagheyho introvert a Woodyho silný charakter, co má rád až trochu moc ženský v pochmurný ujetý a drsný atmosféře, tak druhou řadu táhnou hned čtyři hlavní hrdinové, kteří stojí proti mafii a zkorumpované policii. Druhá řada je našlapaná charismatem Vaugha, temnotou Farella, chladnou McAdams a ztrápeným homosexuálním hrdinou Kitschem a skvělou akcí, jenom postrádá atmosféru první série a nepřijde mi tolik temná. Srovnávat tyto dvě série je tedy těžké.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Nathana a Rudyho ačkoliv jsou to prvotřídní kokoti si zamilujete, zbytek je spíš jen doplňuje, ale tito dva to táhnou( jejich hlášky jsou legendární). Zmetci jsou o tom, když se super schopnosti...( noo, zas tak super nejsou) dostanou do rukou těch nesprávných blbečků. Seriál se nijak dlouze netáhne, a tak vás ani nestihne omrzet.
Father Ted (1995) (seriál)
Objeveno na YouTube a děkuji CZ fénix pro dabing za jejich práci. Bez nich bych tento pokládek mezi britskými sitcomy nikdy nenašel. :-)
Městečko South Park (1997) (seriál)
South park působí na první pohled vulgárně a stupidně, ale má myšlenku a spoustu politických, ekonomických nebo mezilidských otázek řeší selským rozumem hlavních dětských hrdinů. Ukazuje stupiditu lidí , jejich slabosti a také, že většina z nich jsou jenom součástí tupého stáda lehce ovlivnitelných oveček.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Za série od 21+ bych měl vyřadit z oblíbených, protože seriál jde do sraček a na nové díly si ani nevzpomenu, ale oldies goldies.
Fight For Your Right Revisited (2011)
Hahaha, Beastie Boys super videoklip s partou Frat pack a spousta cameo, nejlepší asi bezďák Orlando Bloom!
Triple 9 (2016)
Viděli jste Street kings? Viděli jste Nelitostný souboj? Viděli jste Departed, Hrdost a slávu, Pomstu mrtvého muže nebo Sicario? Tak toto je něco mezi těmi všemi, povedené, kruté krimi, ze kterého žádná postava nevyjde živá a nebo jako vítěz. Takových filmů jsou už taky mraky, ale co na tom. Poctivá filmařina. V devadesátkách by to byla špička.