Recenze (128)
Snowboarďáci (2004)
Pro cílovku naprosto trefený film. Když to vyšlo, bavili jsme se královsky u toho a hlášky se jely denně.
A co třeba Adolf? (2018)
Sympatická, svižná konverzačka, která lehce připomíná Naprosté cizince. Nehraje si to na víc, než je, ale to, co to je, funguje naplno.
Upgrade (2018)
Nakonec jsem si řekl: "Wow, ono to vlastně nebylo úplně blbé." Je to primárně akčňák a Wikipedia správně říká, že to je taky "body horror", ale vlastně to funguje ve svém žánru. Nemá to žádnou hlubší myšlenku, vývoj postav není pro děj nic zásadního, ale je to prostě zábava, pokud chcete takovýhle typ filmu.
Bez věcí nad věcí (2018)
Pokud někdo jde na čistou komedii, tak neodstane, co očekává, ale jinak je dojem z filmu překvapivě dobrý. Základní princip sázky je fajn, vtipných momentů v první půlce je víc, ale vážnější a citlivější nota v druhé půlce ukazuje víc než nespokojenost s konzumem. Jde víc do hloubky v tom, co nás žene dál. Co potřebujeme pro svůj život. Vtipnou a lehkou formou, ale možná právě proto to funguje. Nehraje si to na spásný film. Chce hlavně pobavit, ale i něco v člověku nechat.
Téměř dokonalá tajemství (2019)
Jasně, je to remake, můžeme srovnávat, ale za mě oba ty filmy fungují. Původní i tento. Nezaslouží si horší hodnocení, protože je remake. Je víc laděný na komediální a smířlivou notu, ale jinak to někdy graduje ještě lépe než italský originál. Ale Italům konverzační filmy, kde je hodně nervů, prostě sedí. Tato verze je o džibec horší, ale podle mě taky skvělá.
Dva papežové (2019)
Příjemné překvapení. Milé, lidské a dobře natočené i zahrané. Jasně, je to jen film a dá se namítat, že církev je zlo, ale tento aspekt církve zdá se mi velmi dobrý.
Bajkeři (2017)
Tohle je přesně jeden z těch filmů, který vůbec neměl vzniknout a bylo by lépe. A protože si fakt myslím, že na to nemáte koukat, končí to tak, že přebere tátovi přítelkyni a všem to přijde naprosto v pohodě a normální.
Na nože (2019)
Ano, od zhruba poloviny divák tuší, kam to směřuje, ale je to doopravdy pocta Agátě Christie - i délkou a zamotaností. Nakonec to ale celé hezky zaklapne i s takovou "pěknou tečkou za tím naším případem".
Joker (2019)
Hodně drsné, náročné, pro diváka až nepříjemné. Nečekaně dobré vlastně.
Teroristka (2019)
Kdyby se to neslo celé v absurdní a komické rovině, tak klidně. Liška byl ještě v pohodě, ale celá ta motivace pro začátek. No nic. Oddechovka v pohodě, ale fakt není OK jít na kohokoliv s brokovnicí.