Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (128)

plakát

Její tělo (2023) 

Je to skoro dobré, ale bohužel jen skoro. Je to jen hraný dokument, který za sebe skládá momenty ze života Andrey Absolonové. Zásadní emoce neuvidíme v podstatě u žádné postavy, a pak film najednou skončí. Těch 108 minut uteklo a audiovizuálně je to skvělé, ale neodnáším si žádný pocit, ani zásadní vzpomínku z toho. Škoda. Ale možná tam doopravdy nic než tělo nebylo, jak napovídá rozhovor v rámci filmu.

plakát

Babylon (2022) 

Proč je to tak dlouhé? Ten film by mohl fungovat, kdyby měl poloviční stopáž. Měla to být pocta filmu? Možná. Podařilo se to? Podle mě, protože umět trefit stopáž je schopnost dobrého režiséra. Chazelle se očividně rozmlsal a nenechá si "do toho kecat", takže očekávám, že jeho další film bude mít 210 minut.

plakát

Přišla v noci (2023) 

Z poslední doby nejlepší česká komedie, která skvěle balancuje na hraně hororu a komedie tak, že i já, který horory nemusím, si film naprosto užil.

plakát

Irčan (2019) 

Začíná to slibně, ale zabila to přehnaná stopáž a naprostý nedostatek charakteru hlavní postavy. Pokud měl být postavu o někom, kdo je vlastně jenom otiskem svého okolí, asi mám jinou představu o provedení.

plakát

Matematika zločinu (2023) (seriál) 

Případ jsem znal z podcastu a seriálové zpracování se vcelku povedlo. Pokrácení by mu ale slušelo, občas ztrácel seriál tempo. Cením výkon Jana Nedbala.

plakát

BANGER. (2022) 

Velmi dobře fungující, moderní a svižný film. Scénář jako celek funguje, ačkoliv má své drobné problémy, herecké výkony se povedly. Šlape to, nenudíte se, nemáte pocit, že se všichni chovají hlupáci, což se u spousty filmů s podobným záměrem stává. Moje hlavní výtka směřuje ke kameře – asi za to může částečně technika (natáčení na mobil), ale střídají se asi 3 typy záběrů v podstatě celý film. Začalo to být trochu otravné pak už.

plakát

Známí neznámí (2021) 

Vlastně jsem se těšil na adaptaci filmu pro české a slovenské prostředí. Říkal jsem si, že na dobrém základu se bude dát postavit super příběh v našich reáliích, ale bohužel. Ten film je fakt slovo od slova ten italský – jenom přeložený a posunutý na Silvestra. Nedává to smysl v Česku a Slovensku, nemá to žádný originální nápad pro naše reálie, apod. Škoda. Velká škoda. Protože to, co v italském filmu vyznívá a vypadá dobře, tady nezapadá. Navíc je všechno takové návodnější a očividnější, aby každý divák pochopil bez přemýšlení. Řemeslně je to horší než originál.

plakát

Vlhká místa (2013) 

Vůbec nechápu, proč tenhle film vznikl. Bylo to vlastně hrozně nudné. Od přesunu do nemocnice se děj zploštil extrémně.

plakát

Princezna zakletá v čase (2020) 

Na českou pohádku vlastně dost dobré. Nad trapností převládá zajímavost, občas i nějaký ten vtip, kvalitní produkce a schopní herci. Zároveň to občas narazí na strop (asi finanční), protože jsou slyšet nepodařené post-synchrony,  některé efekty působí trochu lacině, apod. Celkový dojem je ale velmi nadprůměrný na českou pohádku.

plakát

Cesta domů (2021) 

Velmi důstojné zakončení trilogie. Cením soudržnost napříč všemi díly z hlediska motivací postav. Škoda výměny herečky, Lucie Šteflová mi nesedla. Ačkoliv víc depresivní než předchozí, tak vlastně s pozitivní tečkou na závěr – nazval bych to víc ze života.