Recenze (73)
Equalizer (2014)
Sám doma v Baumaxe. Začiatok dobrý. Potom sa to zbytočne naťahovalo a záver znova dobrý.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kocour: "Nikdy je nenajdem. Jsou fuč, brácho. Ber to z té lepší stránky... Jsou fuč, brácho!"
Cesta do fantazie (2001)
Štyri hviezdičky, aj keď trošku slabšie. Animácia super a celkovo to vyzerá veľmi pekne, ale čakal som lepší príbeh.
Strážci Galaxie (2014)
You said it, bitch. We're the Guardians of the Galaxy.
Vyměřený čas (2011)
Slabé tri hviezdičky, skôr 2,5. Na film som sa tešil, pretože nápad s časom ako platidlom atď sa mi páčil. Ale bolo to chabo využité, čakal som niečo originálne a dostal som pre mňa obyčajný film, ktorý som dopozeral len aby som ho dopozeral.
Lucy (2014)
taká hovadinka na ktorú sa ale celkom dobre pozerá :)
Matrix (1999)
Keď som to zazrel ako 10-11 ročný chalan, zasiahlo ma to a dlhú dobu som na nič iné nemyslel, aj keď som príbeh úplne nepochopil. Ten vizuál, tie efekty, dialógy, atmosféra, nič podobné som nikdy predtým nevidel. Dnes možno tak neohúri ak ho pozeráte prvý krát, pretože niečo podobné už okolo vás prešlo. Ale keď som ho pozeral ja, bol to top nad všetky topy a taký zlom, že som ho okamžite vnímal ako kult. Možno film, ktorý ma najviac ovplyvnil.
Úsvit planety opic (2014)
Zo štyroch som znížil na tri. Vyzerá to krásne, ale príbeh je to najväčšie klišé, dokonale predvídateľné.
Pán času - Nevěsta na útěku (2006) (epizoda)
Dona je skvelá
Pán času - Vody Marsu (2009) (epizoda)
Ten záver.