Recenze (300)
Hostel (2005)
Když tu vidím ty ubohé * tak jich musím dát plný počet!!! Bylo to totiž originální!!! Bojíte se to napsat nebo co????
Krvavá sklizeň (2007)
Hodně slušnej Horor.
Machete (2010)
Zatraceně vostrá paráda :-) Skvělý Trejo ve své životní roli. Úžasná Michelle a Lindsay!!!
Discopříběh 2 (1991)
Super film!!!!!!!!!!!! Skvělej Potměšil i Hrušinský!!!!!!!!!!!
Discopříběh (1987)
Super film z 80. let!!!!!!!!!!!! Skvělej Potměšil i Hrušinský!!!!!!!!!!!
Chlupatá odplata (2010)
Hodně jsem se nasmál :-) a to je u komedie důležitý.
Amorův úlet (2006)
Moc hezká zábava!
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Starý známý Jason. Je to trochu šmrcnutý do komedie. 70%
Pátek třináctého 5 (1985)
Ale nebylo to špatný. Za konec přidávám půl*. 65%
Pátek třináctého 4 (1984)
Nadšení z prvních 3 dílů vyprchalo. Vraždění probíhá jen v noci, takže toho není ani moc k vidění. Ale těch 70% si to zaslouží.