Recenze (225)
Rodinná pouta (2004) (seriál)
To je zločin!!!!! Horší než jihoamerické telenovely, tam jsou aspoň hezký holky a hlavně hezký kluci, že jo Krejčo?:))) Fakt hrůza, nebudu se více vyjadřovat!!
Den poté (2004)
co je realistické víc, než tání ledovců? Popcorn to je a pěkně oslazenej, ale zajímavej! Efekty se opravdu vydařili a ať chceme nebo ne, tak ten scénář reálný je! Tlukot amerického srdce je zřetelný, to je fakt, ale přesto si myslím, že je to zábavný film, který i tak nutí k zamyšlení:)
Poslední samuraj (2003)
Když se nad tím zamyslím, tak to zase nebylo tak špatné! Bojové scény byly skvěle natočené, podívaná zaručena! za čtyři!
Velká ryba (2003)
Příjemný snímek, s příjemnou hudbou! Dobře poskládaný počin režisérem počínaje, herci konče! Bravo Time:))
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
za snahu čtyři! Jinak za tři! Bylo asi velice těžké navázat na předešlé díly, které byly vesměs zdařilé!
Kameňák 2 (2004)
To je fakt šrot! Pan Troška u mně klesl až na dno zapáchajícího bažíru! K ostatním s ani vyjadřovat nebudu! Proč pak nejsou peníze na český film? Jsou v bažíru tohoto úžasného díla!
Kobra 11 (1996) (seriál)
To je fakt hrůza:)) škoda těch aut, kdyby mi ho radši dali:)) Za Simíra, tři:)))
Kachorra (2002) (seriál)
Tohle fakt ne, prosím:))
Knots Landing (1979) (seriál)
To je horší než Dallas, tam byl aspoň "Džeár":))))) smradlavej odpad:))
Kung Fu: Legenda pokračuje - Initiation (1993) (epizoda)
Já jsem Kain, rád Vám pomohu:)) To je přece bomba:)) za čtyři:))