Recenze (309)
Modelář (2020)
Po dlouhé době povedený český film, Hádek je vždy zárukou kvality. Ovšem k dosažení prvotřídního formátu tomu něco chybělo.
Shazam! (2019)
První polovina filmu velmi dobrá, námět perfektní, jakmile se ale na scéně objevil Zachary Levi, všechlo šlo dolů. Prostě trapas.
Ve službě (2019)
Je tam spousta přehnaného, nereálného a naivního, když to ale všechno pominu a přivřu oko, docela jsem se bavil.
Vlastníci (2019)
Výkony herců jsou naprosto dokonalé, scénář je ale bohužel místy dost ubohý, nepropracovaný. Havelka dostal nápad, rychle ho hodil na papír a u většiny vyhrál. Já mu ale všechno nevěřím.
Hastrman (2018)
Velký dík tvůrcům za to, že tento film vznikl. Bavil mě od začátku do konce. Rovněž mohu pochválit skvělé herecké obsazení. Škoda jenom té nesmělosti celého filmu. Dokážu si představit, že zmiňovaný thriller by mohl jít více do hloubky a mohl by být stejně dobrý, jako například film Je třeba zabít Sekala.
Chvilky (2018)
Boková je velmi dobrá, táhne celý film, jinak je to pro mně námět o ničem.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
S tímhle seriálem je to jako na houpačce. První tři díly nic moc, další tři pokračování byla téměř dokonalá a od poloviny zase jen průměr. Samozřejmě, je to tak trochu i komedie, tak se musíme smát, což se i daří, ale například díly čtyři až šest v čele se strážmistrem Vlachem (Karlem Dobrým) byly snad kombinací všeho. Škoda, že si celý seriál neudržel úroveň příběhů: Tabačka, Evička a Staré dluhy. Ale dost kritiky. Je dobře, že seriál vznikl. To bychom zase nepoznali docela povedenou četnickou stanici s mnoha zajímavými lidmi kolem.
Dunkerk (2017)
Škoda, že v oskarovém klání nezískal více ocenění, oproti vítěznému snímku by si je rozhodně zasloužil. Christopher Nolan se vytáhl a hlavně nenudil, spíš velmi udivoval.
Kráska a zvíře (2017)
Škoda, že Američané lpí tolik na muzikálech, ale budiž. V rámci žánru je film velmi povedený. Je vidět, že si dali tvůrci záležet (spíš dělali, co mohli). Animovanou předlohu jsem neviděl, takže nemusím oba filmy naštěstí srovnávat. A pokud náhodou některý z místních uživatelů Krásku a zvíře přece jen odsoudí, měl by si uvědomit, pro kterou věkovou kategorii byl film natočen. Jo, a Emmě Watson jsem držel palce.
Nejtemnější hodina (2017)
Pro mně nejlepší film roku. Vím, Darkest Hour má slabá místa, ale nějak mi to nevadí. Celkově film působí jak má, předal mi informace té doby, o kterých jsem neměl ani páru, a především mě bavil hlavním představitelem. Gary Oldman si Oskara zaslouží.