Recenze (1 058)
Psycho (1960)
Včera jsem to poprvé ve své životě viděl v kině (AERO) a musím říci, že v prostředí kina je ten film ještě více umocněn. Bravo, mistr Hitchcock!
Vetřelci (1986)
Prodloužená verze je skutečně skvělá. Škoda, že se některé záběry nedostaly i do té "normální". Např. existence dcery Ripleyové by objasňovala více její další jednání.
Noc oživlých mrtvol (1968)
Když jsem tento film poprvé viděl jako relativně malý chlapec, tak ve mně vyvolával silně depresivní pocity. Černobílá barva, poměrně autentické zpracování televizního zpravodajství a mraky, mraky oživlých mrtvol... Za zmínku stojí i zdařilý remake.
Sedmá pečeť (1957)
Tento film mě hluboce oslovil. Temná atmosféra středověku s jeho chorály, fanatismem a očekáváním Soudného dne. Nejlepší ze všech Bergmanových počinů, a to už je co říci...
Match Point - Hra osudu (2005)
Na můj vkus příliš rozvláčný začátek, ale jinak závěr je geniální - prostě Woody.
12 opic (1995)
Velmi zajímavý sci-fi snímek, kterému však dle mého názoru k pěti hvězdičkám něco chybí. Filmy o cestování v čase jsou zajímavé, ale často také trochu děravé. 12 opic se tomuto úskálí však ještě dokáží vyhýbat. Příběh je notně spletitý, ale nikoliv nějak extra zamotaný, např. samotný závěr se tak trochu v jistých aspektech dal i předvídat..
Plán 9 (1959)
Film je vtipný, to ano...ale želbohu to není jeho záměrem...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nevím..tento film mě nikdy moc nezaujal. Schwarzenegger se mi líbil daleko více v roli Conana..