Recenze (1 101)
Avengers: Infinity War (2018)
Vsetko to nadherne fici, je to prehladne a moja geekovska dusa pisti, ked sa hrdinovia, ktorym som drzal palce desat rokov konecne stretavaju na jednom platne. Bohuzial, niekde sa stratilo srdce, ktore Whedon dokazal na to platno preniest. Takto je to iba kralovska zabava, precizna, ale bez skutocnych emocii a s predvidatelnym dejom.
Black Panther (2018)
Vizualne uzasne, s vybornym soundtrackom a (hlavnym) obsadenim. Avsak ten pribeh bol este horsi ako v Guardians of the Galaxy 2. Skoda nevyuziteho Serkisa.
Jeptišky (2017)
UZASNY trailer bohuzial neznamena vyborny film. Je to skoda, toto male velky potencial.
Wind River (2017)
Excelentna atmosfera, velmi smutny pribeh a vyborne herecke vykony. Len je mi trocha luto, za ani jeden z hlavnych hrdinov nie je native american, na druhej strane chapem ze ten film museli cez niekoho predat a Renner je skutocne skvely.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Hlupy film, pri ktorom som sa nudil po prvej pol hodine kvoli nudnym charakterom a citil trapne kvoli mnozstvu chyb, detinskemu humoru a nelogickych rozhodnuti. (Star Wars mam inak rad)
Mumie (2017)
To už ani Tom Cruise nič negarantuje?
The Defenders - The Defenders (2017) (epizoda)
Akoby som pozeral lowcost z 80s.
The Defenders (2017) (seriál)
Hlúpe, lacné a bez atmosféry. Škoda.
Příchozí (2016)
Najlepsi film za niekolko poslednych rokov.
Toni Erdmann (2016)
Najlepsia party scena poslednych rokov.