Recenze (271)
Noční můra v Elm Street (1984)
Takový veselý horůrek s vynalézavým vrahounem a gejzírem krve.
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Internetový pořad, který dokazuje, že filmoví kritikové můžou být i normální lidi
Doba ledová (2002)
Doba ledová je jen jedna a to jednička (další díly se nepočítají).
Kick-Ass (2010)
Předlohu (udajně desetkrát brutálnější) jsem nečetl. Strašná pecka má to vtip, nápad a krev co chcete víc. Nicolas Cage a Hit girl vládnou.
Osvícení (1980)
THE BEST HOROR MOVIE EVER! Film, který (na první pohled) jednoduchým způsobem buduje atmosféru hustou tak ,že by se dala krájet.
Oškliví Američané (2010) (seriál)
Geniální seriál založen na skvělém nápadu plný sympatických postaviček a Callie je kus
Vymítač ďábla (1973)
Velmi dobrý film, sice všechno nemělo úplně logiku, ale i tak to stálo za to.
Kdyby... (1968)
Film který by se měl povinně pouštět všem středoškolákům.
Sám doma 3 (1997)
Je to vtipné, ale nějak tam chybí ta Kevinova brutalita. A Scarlett Johansson to v tomto případě nevytrhne.
Černá labuť (2010)
Film, který mě přikoval k sedačce od začátku až dokonce titulků. Byl jsem tehdy schopen říct jen ,,To byl nářez."