Oblíbené filmy (10)
Vesnice (2004)
Tenhle film ve světě vyvolal rozporuplné reakce. Ale co na plat mě se to líbilo! Ano taky jsem vyděl upoutávky, vypadalo to jako horror, a nakonec se z toho vyklubal příběh o lásce s nejedním překvapením. Skvělé! Pane Shyamalane vzdávám hold!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pro mě absolutně nejlepší fantasy, které si pouštím pravidelně pořád dokola. Společenstvo prstenu je pro mě nejlepší díl z trilogie, skvěle vyvážený a s nejméně úpravami oproti knize. Samozřejmě mluvím o rozšířené verzi.
Requiem za sen (2000)
Tanhle film patří do mé top 10. Skělý scénář, kamera, hudba, režie i herci. Nepopstatelné..
12 opic (1995)
Nej sci-fi. Terry Gilliam umí navodit nepopsatelnou atmosféru, která vyústí v překvapivé a fascinující finále.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Pro mě nejlepší film odehrávající se na moři.. Má to spád, zajímavý příběh a Russella Crowea!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Geniální situace, stylový Travolta, drsný Willis, ukecaný Jackson a nasraný Tarantino.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Akce, vtip, Ford co ještě chcete?
Vyvolený (2000)
Skvělý Bruce.. co chtít víc? Další dílko výborného Shylamana.. Superhrdina tak trochu jinak..
V Bruggách (2008)
Neuvěřitelně stylová gangsterka u které se zasmějete ale také si posmutníte. Pozn. Po druhém zhlédnutí zvyšuju o hvězdu.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Vynikající scénář propletený černým anglickým humorem mě dostal na hodně dlouho. -Aaagh! Oni mě střelili! -Tak je střel taky!