Recenze (6 927)
V měsíčním světle (2019)
Typická Netflixovina, námět zajímavý, první polovina filmi fajn, ale pak to jde totálně do kytek. Opě promarněná příležitost.
The Titan (2018)
Třetí sci-fi, co jsem od Netflixu viděl a opět se na to sotva dalo koukat. Sakra takové peníze vydělávají a na sci-fi brutálně šetří, no jo no, oni totiž vizuální efekty něco stojí. Takže Netflix nechal vzniknout novému žánru, kterým je konverzační sci-fi. Rozhodně nedoporučuji.
Extinction (2018)
Přesně jak píše na začátku sniper18, Netflix pro mě v oblasti sci-fi špatné špatné. Nevím, zda nešetří na nákladech, ale už to není první sci-fi, které bylo v podstatě jen konverzační nebo max 5 osob v akci. Takto si sci-fi apokalypsu tedy nepředstavuji plus onen hispánec v hlavní roli, ne, toto nefunguje.
Mlha války (2003)
Čtvrtá hvězda jen za tu otevřenost k některým otázkám, jinak filmařsky nic extra. Především podivné přeskakování v některých událostech, které mi přišlo značně nelogické. Například část k jeho působení ve Fordu, které bylo pro dokument vlastně naprosto bezcenné. Jako celkový pohled do určité části historie přesto perfektní, především krize na Kubě.
Bělyj tigr (2012)
Tři hvězdy jen v podstatě za to, že zvuky výstřelů byly autentické a také to, že konec nebyl patos. To by se Amíkům nestalo, takže palec nahoru. Jinak to bylo takové... hlavní hrdina nesympatický až na půdu, příběhově slabé, řada věcí nevysvětlena a tankista co mluví s tanky, jako to už je moc. Více hvězd prostě těžko.
Catch .44 (2011)
Přišlo mi, že si tady někdo chtěl zopakovat Pulp Fiction, ale vůbec to nefunguje. Bruce Willis tragický, stejně jako ty holky. Jedinný kdo snese přísnější měřítko tak je Forest Whitaker.
Playmobil ve filmu (2019)
Taková typická kvalitní jednohubka pro děcka a rodiče. Mohlo to být o deset, patnáct minut kratší, ale jinak některé vtipy povedené. Čtyři hvězdy také za to, že to není jen LEGO. Opakovat ale určitě nebudu.
Private Cumshot De Luxe 2 (2000)
Sice Private, ale nestačí to na více než jednu hvězdu.
Down the Hatch 7 (2002)
Už je poznat, že sedmička prostě ztrácí, z předchozích dílů si nevzala snad nuic pozitivního.
Confessions (1992)
Nezajímaváý 90kový XXX film.