Recenze (154)
Goyovy přízraky (2006)
Najslabsi film Milosa Formana za neviem aku dlhu dobu. Obrovske sklamanie, bolo to uplne priemerne.
Princ a pruďas (2011)
Natalie bola prenadherna! a smiala som sa
Hlavně nezávazně (2011)
Ked komedia - tak presne nieco taketo! Hoci to bolo v istych momentoch trosku viac natiahnute, period CD nevymyslel este nikto. Keep bleeding!
Barbar Conan (2011)
Zacalo to vyborne, normalne som nemohla uverit. A taku tendenciu si to viac menej nechalo az do "katapultacie". Odvtedy je to des az hroza. Pokusu unosu na lodi som neporozumela vobec, ani to kam zmizli conanovi kamosi na zaver. Skoda lebo ten film neskutocne postupom casu klesa a to nastavil pociatocnu latku vysoko. Inak Momoa je ten najlepsi barbar akeho si viem predstavit, jeho obsadenie vyso na maximum a nikto este nikdy nevyzeral na koni lepsie a prirodzenejsie ako on :)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
toto uz nemohlo byt horsie. nuda, nuda, nuda
Quo Vadis (2001)
Ale pre milovnikov historickeho zanru je to super. Na Poliakov detto. Kedy sa dockame aj na slovensku?
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Takuto labutiu piesen si Heath Ledger nezasluzil. Ale to dievca bolo prenadherne
Královna ročníku (2007)
Moja najoblubenejsia teen comedy :) Pribeh ala Snehulienka je skvely a Vortex je splneny sen :)
Twilight sága: Zatmění (2010)
TOTO BOLA uplne neskutocna hroza a des. Bella - jej postava, uz nemoze byt nesympatickejsia
Bolero (2004)
Tak tomu vynikajucemu ceskemu filmu kraluje David Kraus. Rola aroganteho kretena mu sadla ako uliata.