Recenze (405)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
I ten Hollywoodský kodex se musí pod přísným okem Jerryho Bruckheimera dodržovat.
Panika v Needle Parku (1971)
Takhle nějak by vypadalo Requiem, kdyby ho nenatočil Aronofsky.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Nejlepší byly beztak úvodní titulky a do nich Placebo, ta písnička je prostě boží. Dvě hvězdičky dávám za dvojnásobnou erekci, která se v průběhu sledování dostavila.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Beru to jako jistý druh masochizmu a sebetrýznění. Někdo se řeže, někdo pálí a někdo kouká v pátek večer na Twilight 2. Bella je přesně ten typ holky, jako moje bejvalka, v 18 řeší, že je moc stará a potom hodinu a půl kdo koho víc miluje, potřebuje a ochrání. Myslim si, že by si potřebovala pořádně zašukat, aby přišla na jiný myšlenky. Stahuju trojku, tam už to musí dopadnout.
Melancholie (2011)
Trier by měl přestat masturbovat sám nad sebou, zvednout hlavu, změnit prášky a natočit... třeba Washington.
What Happened on Twenty-third Street, New York City (1901)
Nothing?
Příjezd vlaku na nádraží v La Ciotat (1896)
Take your seats, fasten your seabelts and let the story begin...
Bastardi (2010)
A hvězdičku tomuhle filmu přidávám za to, že se natáčel u nás. Pak že hodnocení není subjektivní.
Občanský průkaz (2010)
Problém není ve zvoleném námětu Stando, jen v jeho uchopení. Za připomenutí doby, kdy bylo dlouhý háro IN dík, za doslovnost a prvoplánovost už nedík. Musim si sehnat soundtrack.
Nenávist (1995)
Le monde est a vous...