Recenze (405)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Vydržim tak 2-3 dny, ale spíš mě zaujalo, že může mít holka orgazmus z květin. Já do bejvalky bušil ostošest a když sme se rozcházeli, řikala, že se neudělala ani jednou.
Kouř (1990)
Má to cenu.
Ben Hur (1959)
Popravdě řečeno, měl sem docela nasráno z tý stopáže, takže sem Bena Hura úspěšně tak půl roku odkládal. A nakonec kromě toho, že Messalu hraje tak pětkrát sympatičtější herec než je Charlton Heston bylo fajne připomenout si dobu, kdy se židé s araby ještě navzájem nevraždili.
Pozemšťan (2007)
Takový Zeitgeist v sofistikovanějším kabátku.
Dogville (2003)
Dogville je v podstatě skoro jako naše Meziměstí. Taky se tu všichni známe, každý je tu svým způsobem svině, navzájem mezi sebou šukáme, pomlouváme se a přesto to tady miluju. Akorát se teda nechováme takhle hnusně k hostům, problémy řešíme výhradně ručně a hlavně mnohem, ale mnohem víc chlastáme. Koneckonců, kdyby ta bába z Dogville pěstovala místo angreštových keřů marihuanu, hodně věcí by se taky nemuselo toliko řešit. Whatever.
Zrození šampióna (2009)
Sice sem u toho brečel, ale to není žádná devíza, protože to já u všeho. Takže se naprosto ztotožňuju s Civalovym komentářem a hvězdičku dávám za definitivní zjištění, že akademie bere drogy.
Avatar (2009)
Ale v polovině sem usnul.
Orphan (2009)
Kam čert nemůže, tam nastrčí rusa.
Tahle země není pro starý (2007)
Brolin ho měl odprásknout v tom hotelu, jak stál za dveřma.
Taxikář (1976)
Posledních 5 minut? What the fuck? A taky by mě zajímalo, co by na to řikal Michael Moore.