Recenze (1 186)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Hodně jsem váhal jestli dát tři nebo čtyři hvězdy, ale musel jsem dát 4. Ano není to už takovéto wow jako u první série, i tak se prostě člověk musí smát od začátku do konce. Jasný, vtípky stejného ražení jako dříve, dějová linka jednoduchá, i tak je to prostě výjimečný počin a v dnešní extrémně korektní době jen houšť podobných věcí!
Top Gun: Maverick (2022)
Hodně jsem váhal zdali 4 nebo 5 hvězdiček, ale dávám 5, protože tohle natočit muselo dát hroznou práci. Navíc Cruise to zase hezky potahal, přidala se lehká dávka humoru a romantiky. I přítelkyně si to užila a celkově prostě trefa do černého.
Spiderhead (2022)
Mám rád podobné sci-fi a proto jedna hvězda navíc. Z tvorby Netflixu poslední dobou skoro to lepší...
Machr na 30 dnů (2020)
Překvapivě vtipná komedie. Rozhodně doporučuji, pokud hledáte nenáročné vtipné odreagování.
Predátor: Kořist (2022)
Byl kolem tohoto filmu velký hype, mnoho diváků ho přirovnávalo původnímu Predátorovi, ale ani náhodou. Jednička byla kultovní a Prey je jiný typ filmu. Je tedy vynikající, zase drobné nové nápady a celkově super film. Ale na jedničku to nemá.
Predator Dark Ages (2015)
Jako fanda Predátora slušný.
Přání Ježíškovi (2021)
Česká klasika posledních let. A byl to nenároční lepší průměr.
Párty Hárd (2019)
Ve svém žánru prostě masakr :). Pokud se mám pobavit tak mi tento druh humoru nevadí. Prostě hodně zajímavé překvapení tento film :).
Morbius (2022)
Hodnotí se to špatně, protože se jedná znovu o perfektní vizuální podívanou. Ovšem v dnešní době toto nestačí, ba naopak, celý film se schovává za hezké pozlátko. Každopádně mě film utahal podivnou nudou a sterilitou. Škoda...
Iveta (2022) (seriál)
Ivety život neznám, nejsem ani její velký fanoušek, ale tento seriál se mi docela i líbil, protože mi odvyprávěl kus jejího dětství. Za mě fajn série.