Recenze (198)
Soudce (2014)
pěkný film, ale chtěl jsem víc právničiny a detektivní práce...
Strážci Galaxie (2014)
Film je krásně odpočinkový, odlehčený, a plný skvělé hudby. Děj nebyl nijak složitý, ale to vůbec nic neznamenalo. Stejně nakonec film zanechal řadu otázek... jo a ve 3D snad poprvé naprostá spokojenost :)
Temný případ (2014) (seriál)
Hodnotím na plný počet po šesti dílech. Nepředpokládám, že slevím :) Děj výborný. Herci výborný. Trošku mě nudilo (nemám rád ty seriály o podvodech, co to sem sakra pletou?) Martyho nevěrné chování a to, jak mu na to žena přišla, ale ono to tam sakra patří. Všechno má svůj důvod. Až dokouknu poslední díl, tak se těším, jak budu chvalořečit :) A chvalořečení se koná :)
Tři bratři (2014)
Když jsem před lety viděl studiovou verzi těchto tří pohádek, říkal jsem si, že je to takový divný a moc se tam zpívá a vlastně to ani nemá žádný děj, jelikož to sází na klasiku a to, že to divák zná. Načež když mě okolnosti dohnali k tomu, že jsem zjistil, že tento film je podle těchto operet, nabral jsem dojem, zda s toho nebudu mít stejný pocit. A ten pocit byl o dost horší. Předpokládal jsem, že pro filmové plátno Svěrák st. vymyslí něco trošku jiného. Vybere písně, které se budou hodit, přidá děj a všechno nějak spojí. Ovšem spojeno to bylo, avšak ne tak jak bych od autora mnoha děl čekal. To by vymyslela i Maruška z první A a to by nemusela ani umět číst a psát. Takže to shrnu. Spolehnutí na znalost děje. Neustálé zpívání mě evokovalo k tomu to vypnout. (A to ten začátek začal tak dobře). Klus fajn, Díck fajn, Piškula pedofil a ještě k tomu tak pok... vlk. No a ježibaba transka. (Kdy už pochopí, že Lábus jako Simpsnová bohatě stačí a ségru Rumburaka dělat nemusí). Takže pro mě zklamání roku jelikož si myslím, že je škoda, že zrovna toto se zařadí do dlouhé řady ,,českých pohádek,, Jo a ještě něco. Cítit Cimmermana naprosto ve všem, co Svěrák dělá je vopruz, hlavně v pohádce pro děcka.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Kdyby tam nebyli ty kraviny, co kazily celkový dojem z filmu, dal bych čtyři hvězdy... Ovšem na co nezapomenu je DeLorean
Whiplash (2014)
Absolutně unikátní hudební zážitek :-)
Zátah 2 (2014)
Dlouhosáhlý dojem psát nebudu. Prostě brutální krvavá řežba....
Zmizelá (2014)
Ano, bylo to skvělé, ale jak odhalili v pulce filmu, co odhalili, tak jsem se nudil. Pak to mířilo k zajímavému rozuzlení, ale to se nakonec nekonalo. Proto nedávám plný počet.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
jsem velký fanda Marvelu. Ale tohle by se mohlo rozjet, jinak nevím... update: Druhá řada je zatím o dost lepší, tak musím přidat hvězdu, ale snad se to po jaře 2015 nezazdí.
Enderova hra (2013)
Mě se film líbil. Čekal jsem málo a dostal hodně. O Bradavicích to zase tak nebylo, i když podobnost určitě v těchto dětských školách a školkách vždycky bude předmětem řešení. Kopie to však rozhodně není, jelikož to má svou vlastní mnohadílnou předlohu jejíž první díl vyšel tuším v roce 1985 a Harry Potter až o celých 12 let později. Takže škarohlídi by spíše měli psát, že Harry byl kopií :D Ale nebylo to jen o tom. Bylo to povinnosti. Něco umím, všichni ví, že něco umím a já to musím umět, jinak celý svět zanikne a nemám na vybranou a tak moc se bojím, že to nezvládnu. Nakonec musím zjistit, že tým je to nejdůležitější, hlavně když nejsem ješitný blbec...