Recenze (30)
Poslední skaut (1991)
V tomhle snímku se mi Bruce líbí ze všeho nejvíc.Tady je to prostě on. Pět zasloužených hvězd.
Smrtící mráz (2017)
Větší nelogickou blbinu se spoustou filmových nedostatků jsem skutečně neviděl. Jedna * je za snahu.
13. komnata - 13. komnata Michaely Duffkové (2021) (epizoda)
Příběh je velmi poutavý, a pro abstinujicí alkoholický velmi poučný, ale ta hudba je strašná. Občas aktérce nebo ostatnim účinkující neni rozumnět.
Dnes zemřeš! (2005)
Netušil jsem,že Segal může natočit něco tak hrozného a primitivního. Býval to u mě borec,kterého jsem si cenil, vážil a obdivoval.Ovšem tento snímek mi otevřel oči.......je to jen sběrač obdivů a udělá proto cokoliv......i vymění sám sebe za náhražku....a to u mě tedy velmi klesl na ceně....
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
O proti 3 (revoluce) je to nebe a dudy. Má to děj,odsýpá to a je to vtipné. Hlavně hlášky Ondřeje Bašty...."šve" malé kobilince, pěkné slípky a spousta dalšího.Dobří jsou také hlídači v muzeu a romantika tam taky nechybí. No a samozřejmě ženské obsazení nemá chybu.......u mě jasné čtyři hvězdy
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Neskutečná ubohost. Dvě hvězdy za snahu.Jinak to opravdu nestálo za nic.Velmi trapný snímek. A určitě bych to nenazýval komedií.....to opravdu v žádném případě.Do komedie to měl dál,něž než Země k Marsu
Ničitel Conan (1984)
jakýsi takýsi děj to má,ale některé momenty....no fraška. Kupříkladu jak Conan zachrání Malaka při sestupu po vodopádu. Je zřetelně vidět, jak se od Malaka ty těžké kameny odráží....a takových nesmyslných momentů je zde celá řada.
Muž, který poznal nekonečno (2015)
Velmi zajímavý snímek. čekal jsem ovšem víc....více matematiky než děje....no a o závěru ani nemluvím........dal bych víc.......ale 2 budou muset stačit
Zóna soumraku (1983)
Čekal jsem víc.Taková malinko slátanina ,nemající hlavu ani patu
Hvězdná brána - Série 9 (2005) (série)
ať se na mě zlobí kdokoli......bez Jacka a Cartrové ?????? Nemohu si pomoct,,,,,palec dolů