Poslední recenze (17)
Anthropoid (2016)
Přišlo mi, že byly dějinné souvislosti osekané natolik, že to neznalému divákovi muselo připadat, jako že tu prostě spadli dva týpci, co si řekli, že prostě odbouchnou zrovna Heydricha. Navíc do ve filmu vypadá, že se tu tou dobou vlastně žilo docela dobře, takže o to víc to vypadá, že jsme se jako národ prostě zbláznili, protože přece bylo všem jasný, že taková akce bude mít následky a přesto jsme do toho šli. Přesně tady chybí to historické zdůvodnění, proč přišlo londýnské vládě důležité zbavit se zrovna Heydricha. Jinak mě neskutečně rušila ta rádobyangličtina, kterou všichni mluvili a přitom předstírali, že vlastně jako mluví česky a báječně si rozumí. A závěr se Slovákem Gabčíkem, který křičí, že se nevzdá, protože je Čech, mě už dostal úplně. Jo a že ten atentát vůbec nebyl natočen v Heydrichově zatáčce, ale někde v Chotkových sadech, mě dopálilo asi nejvíc.
V zajetí démonů 2 (2016)
Tak dvě třetiny filmu jsem si říkala jak je to fakt dobrý. No a pak přišla část scénáře se zápletkou jako Rumplcimprcampr, poslední půl hodinu všechny postavy jenom vzájemně vykřikovaly svoje jména jako v Rocky Horror (Brad! Janet! Dr. Scott!) a happy end na konci? Ten už mě vyloženě naštval. Nicméně musím vyzdvihnout výbornou kameru a použití London Calling, to potěšilo.
Ve sklepě (2014)
Vždycky jsem tvrdila, že jsou rakušáci trochu divní, tady mi jen u některých sklepů chybělo trochu víc informací - dítě v krabici, ženy v prádelně. Jinak ale výborné prostřihy a celkem jsem se v kině náramně bavila.