Recenze (576)
Absolutní moc (1997)
Je těžké uvěřit, že Clint točí i takové tuctovky.
Absolvent (1967)
Paul Simon, Art Garfunkel, chvíli nic, Dustin Hoffman, dlouho nic, Mrs. & Miss. Robinson, dlouho, dlouho, dlouho nic, zbytek. Geniální film. ||| Absolvent je do jisté míry stejně syrový jako Peckinpahovy kousky, na rozdíl od nich ovšem po citové stránce. Ta syrovost, skvělý scénář a herci způsobují, že nejenže si odmyslíte Hoffmanovy tři křížky, ale prožijete to celé s ním. Co víc si od podobných dramat přát.
A co Bob? (1991)
Vtipná a trošku bláznivá komedie, které kraluje Bill Murray v roli schizofrenika Boba s nemalou pomocí R. Dreyfusse jako jeho cholerického psychologa dr. Marvina. Skvělá zábava nejen pro nedělní odpoledne. 7/10 ||| "Dětské krůčky" rulez :)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Ale tož... jako malému se mi Adéla nelíbila (narozdíl od LJ), dnes už se na ni dívám jinak. Nevím přesně, v čem je hlavní rozdíl mezi LJ a Adélou, možná v tom, že Adéla je víc parodií než komedií, kdežto u LJ jsou oba žánry krásně vyvážené. 8/10
Africká Královna (1951)
To je ale protivná ženská! :-) Připomnělo: Medvěd
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
Jedna ze dvou her, které jsem viděl naživo, a bohužel zdaleka nejslabší. Humor tam je, ale toho cimrmanovského jen pomálu. Kdoví, co bude dál...
Agent bez minulosti (2002)
Hodně hodně slušné akční krimi, které si rozhodně říkalo o pokračování (zatím jsem je neviděl). Pryč s Jamesem Bondem, teď je tu Jason Bourne!
Aguirre, hněv Boží (1972)
Těžký, artový, zlegendarizovaný film, který s divákem komunikuje prostřednictvím dlouhých obrazů, hypnotické hudby a Klause Kinskeho. Paradoxně film postrádá nějaké silnější momenty, v jakém duchu začíná, v takovém plyne i končí. Zajímavé scény: loď na stromě (+), hlava počítající do desíti (-).
Ahoj, Terezko (2001)
Pomalý těžký film o sídlištní beznaději umocněné nejistotou dospívání. Syrovost nešokuje, zato je zcela autentická. Za vypíchnutí určitě stojí vztah Terezky a invalidy v podání Zamachowskiho -- takhle to prostě chodí. 7/10
Ajťáci (2006) (seriál)
Na druhé shlédnutí musím výš, ze druhé série se mi líbil první díl, další se zdají slabší, možná proto, že z IT toho moc nezbylo.