Recenze (964)
Noviny o 12:00 (2011) (pořad)
Ani sympatické moderátorky nezachránia fakt, že ide o ďalšiu urážku spravodajstva určenú na vymývanie mozgov divákov. Po dlhšom čase som si námatkovo pozrel jednu časť. Nehoda na cintoríne, vražda, ešte raz vražda, smrť chodca a nejaká celebrita, o ktorej som si myslel, že už upadla do zabudnutia. Ani šteniatka neboli. Odpad, tu niet o čom.
Země dinosaurů (2007) (seriál)
Celkom milý oddychový animák.
Bílé maso (2008)
Zápletka tuctová že až a chvíľu trvalo, kým som filmu prišiel na chuť, no potom to už stálo za to. Miestami možno prestrelené, brutalita až príliš reálna, no kórejské kriminálky majú proste niečo, čo tým americkým skrátka chýba. Ani The Chaser nebol výnimkou.
Ptačí klec (1998)
Ďalší z Kimovych "prostitučných filmov", samozrejme z jeho uhla pohľadu. Zasa silný zážitok, toho chlapa mám čoraz radšej.
Doing Time, Doing Vipassana (1997)
Veľmi zaujímavý dokument o tom, čo dokáže meditácia urobiť so životom človeka - trestanca.
Gajok (2004)
Krásny film o pomaly sa meniacom vzťahu otca a dcéry, Nevtieravý, no pritom intenzívny film, ktorý si ma veľmi rýchlo získal. Bod za herecké výkony hlavných hrdinov.
Čas (2006)
Tak toto mi sadlo, Mal som pocit, že táto kimovka šla viac do hĺbky a k medzľudským vzťahom, než moje predošlé videné, no bola o to krajšia. Stratí človek zmenou výzoru aj svoje Ja?
Orora gongju (2005)
Spočiatku fajn film, no asi od druhej polovice meh. Hlavná hrdinka bola sympatická, stále tam však bolo cítiť ženskú režisérsku ruku. Namiesto príbehu city a snaha matky pomstiť sa za smrť dcéry. Zvykol som si na JK kriminálky aj emočné žmýkačky, toto však nebola ani ryba, ani rak.
Poď na rande (2012) (pořad)
Stačila mi jediná epizóda a fakt, že sa toho zasa zhostila Narkóza. Ku*va, to tí ľudia v programovom oddelení nemajú štipku sebareflexie?
Moobangbi dosi (2008)
Zlatá Južná Kórea. Vidieť Ye-jin Son v inom, než romantickom filme bola príjemná zmena. K tomu dobre padnúci soundtrack, dynamické prostredie a dej, ktorý plynul tak nejak prirodzene, bez zbytočného nútenia a prehnane hluchých miest.