Recenze (183)
Stmívání (2008)
stejně je Trueblood lepšííí :-) začátek trochu nic moc ale ke konci už to docela šlo :) těšme se na pokračování ;-) už na podzim
Zack a Miri točí porno (2008)
zpočátku zvláštní komedie s nečekaným koncem :)
Neuvěřitelný život Ethana Greena (2005)
závěrečných pět minut celý film dovedlo alespoň do romantického konce :/ ale jinak celý film stál za nic ... asi až na dvě hlášky a závěrečný polibek měl trochu grády. byl opravdický, žádné filmové naoko...
Synecdoche, New York (2008)
Na začátku jsem si myslel jak neni tento film padlý na hlavu .. na konci jsem nestačil zírat že nic více hozeného jsem zatim nevidel... des bes... bal jsem se co me jeste muze cekat.... opravdu nečekané dialogy a reakce....nevim jak se vypořádat s tímto filmem protože jsem se na něj docela těšil :(
Andělé a démoni (2009)
Hudba jako vždy dokonalá... před filmem sem si s ní navozoval správnou náladu ale bohužel ani to ne 4* nepomohlo Akce dobrá, hudba dokonalá, ale ostatní jen trápení. Tom Hanks co by Jack Bauer ze seriálu 24 hodin co vyřeší 4záhady během 6ti hodin. Některé věci jsou až neuvěřitelné. Jak mohla hlava Iluminátů vše zařídit tak aby to vyšlo a dostat se nepozorovaně i na tak velimi nepřístupná místa. Zaplatený děj také ušel ale jinak průměrný film s nadprůměrnou uřvanou hudbou která má vše zachránit. Trailer jak jinak než účelový.
Star Trek (2009)
jedním slovem dokonalé ... až se mi to v hlavě urovná napíšu sem recenzi :)
Normal (2009)
zklamán pln očekávání, Havlová to měla podržet, ale místo vážné rázné ženy se z ní vyklubala puťka.... hudba dokonalá , trailer účelový jako každý ;-)
88 minut (2007)
něco ala Jack Bauer seriál 24 hodin akorát Al Pacino má pouhých 88 minut ...
Strážci - Watchmen (2009)
asi nějak nemůžu překousnout 15 milionů za 6 miliard
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Dexter , Odpočívej v pokoji a Californication v jednom :D co víc si přát :D