Recenze (1 406)
Nejhledanější muž (2014)
Celkem dobrý špionážní thriller ... Ale konec skončil divně. 60%
Zátah: Vykoupení (2011)
Velice luxusní akční masakr ! 90%
Poslední vymítání ďábla (2010)
Slabý a nudný horor ... 30%
Svět zítřka (2004)
Ale jo, docela dobrý film ... 60%
Interstellar (2014)
Christopher Nolan je prostě na úplně jiné čáře než většina ostatních režisérů. Natočil si sci-fi, které je úplně jiné než ostatní, opět velmi mohutné a monumentální a přitom ani není akční, ale Chris to i tak prostě umí, aby diváka natolik zaujal, že diváka naprosto přibije do křesla. Dopomáhá tomu naprosto výborná hudba a geniálně vymyšlený scénář. Matthew McConaughey zde předvádí jeden z nejlepší hereckých výkonu ... Jediné co mě trošičku vadí, že ta opět přepálená stopáž !!! (Ale i přes to, že film má 169 minut, tak jsem se na film pořád soustředil a nekoukal na čas). A to značí, že je to vážně lahůdková kvalita. Jen se těším až si to pustím co nejdřív znovu. 90%
Kruh 2 (2005)
Po delší době zas trochu kvalitnější horor s dobrými lekačkami. Celkově je to solidní pokračování. 65%
Lekce umírání (2007)
Velice slabý a trapný horor. 35%
Mrtví k snídani (2004)
Nudná sračka ! 20%
Nářek duší (2009)
Žádný zázrak se nekonal, což pro mě bylo zklamáním. Neboť poslední dobou Španělé umí točit velice kvalitní filmy. 40%
Oko (2002)
Docela povedený horor s pár dobrými lekačkami. 60%