Recenze (1 406)
Psí vojáci (2002)
Ze začátku docela dobrý horor, pak to ale přešlo do takové průměrné béčkoviny. 55%
The Gambler (2014)
Velmi dobrý film o pokeru. A k tomu ještě dobrý Mark Wahlberg. Jako čekal jsem od tohoto režiséra ještě trošičku víc, neboť když natočil výborný jeho první film. Ale i tak je to dobrý a nemusí se za to stydět. 75%
Ruka zabiják (1999)
Tak toto byl nehorázný nářez !!! Takové záchvaty smíchu ... Ruka zabijáááák :-DDD Jako je to strašná blbina, ale správně ujetá. 90%
Madhouse (2004)
Mě tento horor docela zaujal. Po dlouhé době zas trošku kvalitnější. 60%
Vysaj si (2009)
No coment .... 0%
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Ale docela dobrý akčnák na jedno zkouknutí. 55%
Stigmata (1999)
Celkem nudný horor ... 40%
Železná srdce (2014)
Válečné filmy mě většinou moc nebaví, ale tento je mnohem zajímavější a zábavnější než ostatní. Může za to asi kvalitní režisér David Ayer, který doteď točil převážně jen kriminální thrillery a teď zkusil i jiný žánr a je vidět, že i zde to umí pořád na výbornou. Jen se mi moc nelíbilo, když se střílelo tak z toho udělal oranžové a zelené čáry ... To mě spíš připomínalo Star Wars než válečný akčnák. A navíc se mi zamlouvalo dobře vybrané herecké obsazení v čele s Bradem Pittem. Který mě poslední dobou přijde, že si vybírá konečně zajímavější filmy než dřív. Takže sečteno podtrženo jedná se o velmi dobrý válečný akčnák ! 90%
Mroží muž (2014)
No velice zajímavý film, ale popravdě ani nebyl tak hrozný ... Námět byl zajímavý, akorát ta druhá polovina filmu už je horší. 50%
Milionový nadhazovač (2014)
Průměrný životopisný film, který příliš nezaujal. 50%