Recenze (133)
Jedeme na teambuilding (2023)
Trapné, bláznivé a ubohé... Po 30 minutách vypnuto. Divím se, že se k tomu herci jako Prachař či Kotech propůjčili, ale asi za peníze cokoliv.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Opravdu povedené! Jsem mile překvapen. Ten novinař / vypravěč je úžasnej. Těšíme se na další díly.
Asteroid City (2023)
Blbost (nedokoukano).
Barbie (2023)
Tak to je na HBO... Tedy jsem na to mrkl! Tolik řečí kolem toho (přitom taková blbost). Holt taková dnešní ptákovina. Za mě růžová bída s nouzí. Takže si přiznejme, že jako film nic moc.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Jednička byla super (takové české pohádkové Hromnice). Dvojka měla vytěžit ten úspěch, ale jak už tomu bývá, tak milé překvapení se nekoná... Škoda! Dvojka je slabá a nezaujala.
Zelený rytíř (2021)
Nudné a ještě dlouhé (nedokoukáno)... :-(
Známí neznámí (2021)
Kopírka filmu Naprostí cizinci, ale bylo to v poho...
Vánoce vzhůru nohama (2022)
Bláznivé, hloupé, trapné... Nedokoukáno!
Promlčeno (2022)
Bože, které prase mělo na starost kameru??? To natáčel mobilem, nebo si hrál na umělce? Tak zrnitý obraz byl naposled vidět v době VHS.... A teď k filmu - divněj konec, čekal jsem více!
Batman (2022)
Dlouhé, pomalé a i nudné... Fakt docela o ničem, jen taková podprůměrná a "hloupá" detektivka.