Poslední recenze (11)
Utržený ze řetězu (2005)
Nedávno znovu viděno po letech, a i dnes musím říct, že jeden z filmů s Jet Li, který mě stále baví :-). Dobrá choreografie soubojů, slušný příběh (i když trochu zidealizovaný) ... prostě myslím, že příště se podívám opět rád ;-).
(Ne)zadaní (2013)
Po pravdě, normálně už bych si to asi ani nepustil. Na film jsem začal koukat kvůli Imogen Poots, která mne zaujala v jiném filmu. Taky jsem to cca 20 minut chtěl vzdát a utéct. Ale nakonec jsem si na to obsazení zvyknul a nakonec dokoukal - nakonec se z toho vyklubala slušná romantická oddychovka:-).
Já, padouch 2 (2013)
Pro mě příliš důraz na vztahové peripetie, ale dá se to přežít. Jinak zábavná jednohubka. Skvělí Minions (a jejich zombie verze) to vytahují na tři hvězdy ;-).