Recenze (276)
The Trap (1922)
Zřejmě jsem viděl tu samou verzi,co uživatel TheCaelos,takže její sledování,díky neustálému dočítání titulků se protáhlo skoro na dvojnásobek z původního šestačtyřicetiminutového snímku.I tak film má svižné tempo a L.Chaney exceluje,rád bych viděl původí verzi 61 min s alespoň nějakým primitivním hudebním doprovodem.
S.O.S. Titanic (1979) (TV film)
Pro mě rozhodně nejpřijatelnější alternativa zpracování katastrofy Titanicu.Fakt,že tam je špatně situované schodiště,kuřácký salonek a spousta dalších nepodstatných drobností mě vůbec nevadí,vždyť který film natočený podle skutečné historické události je naprosto přesný.Zajímavé je,že S.O.S. Titanic vysílala jedna z našich televizních stanic jenom několik dní předtím,než televizní premiéru Cameronova dojáku.
Brigadoon (1954)
Hodně naivní kýček,ale úžasně krásnej.
Doktor Hollywood (1991)
Malinko to zavání kýčem,ale M.J.Fox je zkrátka frajer ! Ta čtvrtá hvězda je za arogantního plastickýho chirurga (G.Hamilton)
Matilda (1996)
Když vidím ta nízká hodnocení,tak klidně přidám hvězdu.Mě se film docela líbil a tak hodnou paní ředitelku si ti drzí,američtí smradi ani nezasloužili.Ale jinak je to docela píčovina.
Zamilovaný profesor (1963)
Dobrá oddychovka,nejde mi do hlavy,proč se točily další verze s E.Murphym,o téhle původní verzi jsem do dnešního dne vůbec nevěděl,přitom ji mám minimálně 12 let na VHS,nahranou ze stanice VOX,takovej sem bordelář.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Mírně levičáckej nádech to sice má,na druhou stranu je to pěkná pohádka s výbornými herci,celej film fandím Pandrholovi.Dařbuján si nemusel nasekat fakanů jak smetí a potom škemrat o mláto,aby tu svoloč nakrmil.Na Dařbujánovi se mi nejvíc líbilo,jak pěkně poslal pánbíčka do hajzlu,to musely všem flanďákům vstávat vlasy na hlavě.
Utopenec na útěku (1998)
Samozřejmě,když můžou utíkat muklové,cizinci,nevěsty a jebtišky,tak proč by sem tam nemohl utéct taky nějakej ten utopenec.Ale na rozdíl od většiny útěkových filmů je tahle parodie nadprůměrná zábava i když do Bláznivých střel to má ještě daleko.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
U tohoto dílu jsem se zasmál víckrát,než za oba předchozí díly dohromady,nic duchaplnýho to není,ale aspoň jsem se u toho dobře pobavil.
Díky za každé nové ráno (1994)
Kdyby Halina Pawlowská dál psala scénáře k takovým solidním filmům,držela klapačku a neukazovala by se na obrazovce a v časopisech,tak by mě snad i přestala srát.