AndreyCSFD

AndreyCSFD

Česko
Andrea

10 bodů

Moje komentáře

<< předchozí 1 2 3 4
    • 28.2.2013  20:36

    Takové nemastné, neslané a až příliš pozvolné. Nebýt milé Reese a sympaťáka Ruffala, ani bych tenhle film nedokoukala. Nápad s poloduchem mladé doktorky a jejího živého šamstra sice není špatný, ale veškeré nápady a vtípky se docela rychle vyčerpají a potom už se film jen tak tak doplácá do povinného happyendu. Mimochodem takový byt se střešní zahradou bych taky brala.

    • 17.2.2019  09:04

    Bylo to vizuálně hezké, ale. Ale prostě mě to nebavilo, a to se u sci-fi prakticky nestává. Jak jsem psala - vizuál pastva pro oči, souboje přehledné, Alita je milá a tam kde má být zase ďábelská (jako ten fialový skřítek v Kick ass), jenže to je asi tak všechno. Prostě film nemá pořádný dramatický oblouk, obsahuje plno nelogičností, které až nasírají (proč proboha Hugo a ten týpek, co vypadal jak Feri, při potyčce, kdy se všechno podělá, neutekli? A proč tam Hugo vůbec lezl?). Romantická linka byla milá, ale Tom Hanks kdysi řekl - sebelepší animace nezachytí esenci polibku - a měl kluk ušatá pravdu. Nezachytí. Dalším nedostatkem byl timing scén - něco se táhlo a něco zbytečně odhrkalo, např. výprava do Pustiny si zasloužila třeba i scénku nějakého blbnutí party...a bylo toho víc. Prostě mi to přišlo jako ze seriálu udělaný film, kdy tu vatu, co navozuje realičnost a díky nímž si utváříte k postavám vztah, vypustíte a necháte jenom nosné prvky, což při 2 hodinovém filmu fakt není třeba. Zkrátka - technicky dokonalé, ale emočně ploché.

    • 30.8.2011  21:32

    Amélie je film, se kterým jsem se minula jako dva rychlíky jedoucí v protisměru na vedleších kolejích. Od prvního záběru jsem měla pocit nepříjemné manipulace, kdy režisér (za vydatného hudebního podmazu) vyloženě nutí diváka mít rád tu milou a čistou dušičku Amélii. Pod povrchem miloučké dívenky z venkova se ale skrývá pěkná potvora, které není cizí trošku lhát, podvádět, dělat lidem naschvály a jít si za svým (způsob jakým uhnala svého vyvoleného by fascinoval i starou pletichářku paní Bennettovou). Hlavní hvězda filmu Audrey Tautou ve snaze zapadnout do přestylizované výpravy koulí po celou dobu očima jako kolouch Bambi, a proto její herectví působí trochu divadelně. Celá tato výprava je ale jenom prázdně milá a líbivá bez hlubšího podtextu a navozuje pocit myšičkových předělů z Prasátka Babe. A takový je vlastně i celý film. Dvě hvězdičky - jedna za soundtrack a druhá proto, aby té první nebylo samotné smutno - tak jako Amélii:-)

    • 2.3.2011  22:05

    Můj první film Stevena Spielberga, který zapříčinil moji zálibu ve sci-fi. Spielberg musí být génius nebo emzák, protože natočit film, který byl v té době revoluční ve vnímání mimozemského života a udělat z něho kasovní trhák, to se jen tak někomu nepodaří. Skvěle budovaná atmosféra, kdy ani pět minut před koncem nevíte, jak to všechno dopadne, je působivá ještě dnes a co víc tenhle film stále ještě nevyvolává ten nostalgicky připitomělý úsměv nad tím, co se nám kdysi líbilo.

    • 25.7.2012  19:21

    Neškodná taškařice o roztleskávačkách především pro dívčí publikum, kde potěší usměvavá Kirsten Dunst.

    • 20.1.2019  21:21
    Bumblebee (2018)
    ****

    Nejsem žádný superfanda Transformers, vlastně znám jen 1 a 2 a na Bayových filmech mě nejvíce bavily military scény a fotogenické záběry Shii a Megan. Na tenhle film jsme šli jen z nudy a ono to bylo fakt dobré. Jednak mi vyhovuje retro 80's filmů a druhak prostě film s broukem. Žlutým. I kdyby to bylo supertupé, tohle auto je roztomilost sama. Už od Herbieho mám pro něj slabost. Nicméně k filmu. Děj svižně odsýpal, výprava fajn, CGI fajn, soundtrack musím sehnat. Některé scény a postavy byly trochu navíc. Hlavní hrdinka sympaťanda a dal se zkousnout i ten její parťák s účesem a la Feri. Matka a bratr mírně šustili papírem. A mohlo být víc scén se spolužáky. Nicméně po celou dobu tam byl cítit tak nějak Spielberg, jako v Ready player one, což se mi potvrdilo hned jak naběhly titulky... Prostě poctivá osmdesátková věc, kdy to ve vás vyvolá takový ten pocit - jo, takhle se to má dělat

    • 25.4.2011  13:49

    Česká pohádková klasika s opulentní výpravou a silným hereckým obsazením, které si jistě natáčení nesmírně užilo.

    • 16.2.2013  20:04
    Búrlivé víno (TV seriál) (2012)
    ***

    Doktoři a jejich pitomé příhody už netáhnou, takže bylo zapotřebí vymyslet něco z jiného soudku. Jak to ale udělat, aby to sice zase bylo o vztazích (protože to diváky přece baví), ale aby to lidi chytlo. Takže vezmeme něco z německých romantických seriálů (nuž, obsadíme mladé líbivé ksichtíky vedle bardů tv tvorby), pak si něco půjčíme z argentinských telenovel (třeba nablýskané interiéry) a taky přidáme trošku Rosamulde Pilcher (prosluněné vinice, rozmáchlé záběry podbarvené hudbou) a nakonec to všechno okořeníme starou křivdou, která bude tak trochu souviset s komunisty, protože to vždycky zabere. Hlavně tam musí být hodně lásky, nejlíp té zakázané...a doktor. Asi tak nějak se v Bratislavě zamysleli, napsali scénář, obvolali herce a začalo se točit. A výše uvedený recept funguje - líbivé slunné záběry vinic, přepychové vily vinařů, upravení herci a líbivá ústřední dvojice - na denní seriál k žehlení celkem slušné. Scénář je odpovídající žánru, herecké výkony taktéž, kamera standard, střihač místy chybuje a občas se stane, že mu scény na sebe nenavazují, jinak je to v rámci novodobé slovenské seriálové tvorby to lepší, co lze v televizi vidět.

    • 3.8.2012  23:32
    Californication (TV seriál) (2007)
    *

    Heh, Duchovny se vrací ke kořenům své herecké kariéry a zase ukazuje to, co má zůstat v jeho věku už radši skryto. Zkrátka při hodnocení tohoto seriálu nelze opomenout podstatný fakt, že tenhle týpek už by v reálu nesbalil ani Máňu z Horní Dolní, a to ani kdyby do té Horní Dolní přijel v nablýskaném Ferrari. Jedná se o přitroublý seriál plný čuňačin, zbytečných sprostých slov, jakéhosi sarkazmu plynoucímu z bezmoci hlavní postavy, zpupného cynismu a neustálé sebelítosti. Hank má prostě moc času a málo práce, takže dělá blbosti. Vede nezřízený zahálčivý život a přitom neustále žvatlá o tom, jak se mu stýská po Karen, kterou vědomě svými eskapádmi ničí. Hankovi prostě nefandím a vlastně mi není ani odporný, je mi ukradený. A ono asi není dobře, když je vám hlavní postava seriálu úplně jedno.

    • 10.5.2011  20:42
    Cellular (2004)
    ***

    Zábavný a místy nadupaný thriller ve svižném tempu, ve kterém Kim zběsile telefonuje o život, Chris Evans běhá po městě (místo červených vlasů má alespon červené tričko), Jason Statham se učí být zlý a William Macy se seznamuje s kouzlem pletových masek. Všechno je to zabalené do líbivé prosluněné výpravy, přesného střihu, na pár výjimek sympatického obsazení a odpovídajícho scénáře - zkrátka všechno přesně podle žánrového vzorce. To ale vůbec nebrání tomu, aby si divák tuhle jízdu užil, protože atmosféra tomuhle snímku rozhodně nechybí, což je velkou mírou zásluha Chrise Evanse, který se zřejmě tady naučil, jak utáhnout film, což ve svých pozdějších filmech dokonale úročí. Díky jeho pohodářskému Ryanovi překousnete zoufalé přehrávání Kim Basinger a polenovitý pokus Jessicy Biel o herectví.

    • 16.2.2013  20:45
    Cestománie (TV seriál) (1999)
    *****

    Unikátní projekt Febia, který divákovi dává možnost poznat cizí země formou zábavných a poučných dokumentů, které natáčí opravdoví cestovatelé a dobrodruzi a ne nějaký napomádovaný pablb s dvacetičlenným štábem za zadkem, resp. za kamerou (zde zdravíme pány Corwina, Gryllse a jim podobné). Co díl, to jedna země (popř. oblast), o které se dozvíme komplexní informace včetně mnoha zajímavostí a postřehů. Díly mají příjemné tempo, přesto se však za půl hodinky o dané zemi dozvíte víc než z hodinových dokumentů plných dlouhých záběrů na kopce s komentářem čteným monotonním hlasem. Tím jsme se dostali ke komentátorům - Miroslavu Vladykovi a Báře Štěpánové. Sice nevím, zda jejich obsazení napadlo přímo Fera Feniče, ale byl to geniální tah. Věčně mutující Vladyka a Bára s vyštěkaným hlasem se skvěle doplňují a jde vidět, že čtení komentářů je fakt baví. Cestománie znatelně utrpěla přechodem na komerční Novu, přesto však pro mě zůstává tím nejinspirativnějším cestopisem a jedním z nejlepších pořadů, co v našich končinách vznikl.

    • 25.7.2012  20:12

    Neotřelá romantická komedie o sympatické Ally, která jednoho dne zjistí, že jaksi spadá do kategorie těch promiskuitních a rozhodne se, že tomu učiní přítrž - dvacátý chlap, se kterým se vyspí, bude její manžel. A jelikož onu dvacítku vzápětí zažije s prasáckým exšéfem, který absolutně nepadá do úvahy, musí hledat ve známých vodách. Udělá si seznam svých bývalých, začne je postupně vyhledávat a zjišťovat, který by se hodil ke společnému životu. S vyhledáváním potenciálních ženichů jí pomáhá soused Colin, který je také promiskuitní, ale narozdíl od Ally mu to žádné vrásky nedělá. Za svoji službičku chce, aby mu Ally pomáhala s ukrýváním před dívkami, které svedl. Ačkoli se jedná o klasickou romantickou komedii, která se pevně drží zažitého rámce, sem tam se podařilo vykřesat originální nápad - např. scéna svlékacího basketu je prostě dokonalá. Nicméně hlavním důvodem, proč film tak svižně odsýpá a nenudí je milá Anna Faris a frajer Chris Evans. Ve společných scénách je sice značně vidět, že Chris Evans je přece jenom herecky někde jinde než Anna, přesto se dokázal s Annou sladit a výrazně ji nepřehrává. Klišovitý scénář je značně kolísavé kvality a s přisprostlými dialogy a scénami je poplatný dnešní době, nicméně tvůrci ví, že právě díky ústřední dvojce si to můžou dovolit.

    • 2.3.2011  22:56

    Smart guys are cool. Tak tohle platí pro celý film, který vás přinutí fandit zlodějům. Skvěle obsazena krimi-komedie v čele s charismatickým Georgem Clooneym. Přes pomalejší začátek, kde se postupně představují jednotliví členové jedenáctky, se film rozjede a frčí jako nablýskané Ferrari, Zlodějům pod vedením Dannyho Oceana nejde nefandit a brzo zjistíte, že pořádná zlodějina je pěkná dřina a že být bohatý je moc fajn. V centru pozornosti je vedle Clooneyeho i Brad Pitt , který si roli věčně nacpávajícího se kamaráda skvěle užívá. Ostatní postavy jsou sice krapet upozaděny na úkor dvou hlavních hvězd a po skončení filmu nebudete schopni říct ani jak se jmenovali, ale důležité je, že jako tým fungují skvěle a jednotliví členové se úžasně doplnují. Nutno říct, že Andy Garcia byl jako Terri Benedict solidním protihráčem. Škoda jen, že Julia Roberts má ve filmu čistě dekorační účel.

    • 3.8.2012  23:09
    Dexter (TV seriál) (2006)
    **

    Já teda nevím, ale genialita tohoto seriálu mi neustále uniká jako Usain Bolt soupeřům. Po zajímavé švankmajerovské znělce totiž následuje téměř vždycky to samé - Dexter řeší koho zabije, následuje reklama, Dexter někoho zabije a okolo toho jsou nabaleny linky z policejní stanice a Dextrova osobního života. Tato konstrukce mi velmi připomíná Dr. House, či některou ze CSI. Nejprve zajímavé, neotřelé, ale brzy omrzí. Dexter je sice milý chlapík, který válí s izolepou líp než takový Michal Nesvadba, ale v té sympatičnosti je jaksi sám, protože ostatní postavy nestojí za nic - obzvlášť ženské charaktery jsou napsány naprosto tragicky - buď jako babochlapi anebo jako outlocitné ženušky, jako by scénáristům nestálo za to, aby se pečlivě věnovali i vedlejším linkám či postavám. Seriál se zkrátka veze na jakési moderní vlně, kdy televize prolamují tabuizovaná témata. Mno, mně tenhle styl zkrátka nesedí.

    • 16.3.2011  21:02
    Divoké pivo (1995)
    odpad!

    Neuvěřitelné, jak něco tak ubohého mohlo vzniknout. Filmaři se po revoluci asi zcvokli, najednou nebyla cenzura a oni nevěděli co točit dřív - jestli sprosté komedie nebo nahotu. Tak natočili mixáž obého a dopadlo to bídně. Zlaté socialistické komedie.

    • 18.3.2011  16:31
    Divoký anděl (TV seriál) (1998)
    *

    Jednu hvězdičku za ty úvodní titulky.

    • 18.3.2011  16:34
    Divoký měsíc (TV seriál) (2000)
    odpad!

    Už titulní písen Luna Salváje je prvotřídní odpad a to co následuje potom není o nic lepší. Viděno 5 minut a stačí, nikdy více.

    • 29.4.2011  22:35
    Do hlubiny (2005)
    ***

    Tři hvědičky, protože miluju moře a tu přímořskou atmosféru. Jinak herci byli spíše ke koukání a scénář slaboučký jak čajíček. Ideální film pro děti mezi 12-18 rokem, na mě už působil jako natáhnutá reklama na cestovku.

    • 1.9.2012  18:54
    Dobrá čtvrť (TV seriál) (2005)
    *

    Otravnější seriál o maturantech aby pohledal. Kam zmizel humor, hlášky, mladistvé nadšení, energie. Člověk by řekl, že autorka zřejmě psala scénář po té, co jí vyškubli zub. Zuzana v podání Anny Kulované je navíc docela nesympatická a celá její třída jakbysmet. Všichni se seriálem tak nějak plazí bez jakékoli jiskry. Tenhle seriál je tak akorát dobrý, když si chcete navodit blbou náladu.

    • 23.6.2011  21:40

    Otec všech dobrodruhů ve svém prvním filmu, který je dnes klasikou žánru a bez kterého by filmy jako Mumie, Lovci pokladů, Lara Crofft a ano i natuplý Flyn Carsson nikdy nevznikly. Spielberg s Lucasem poprvé vyzkoušeli vyváženou mixáž dobrodružství, humoru, romantiky a akce, čímž vytvořili dnes již zavedený žánrový vzorec. Budiž jim také ke cti, že Indiana není tradiční hrdina typu přišel jsem, viděl jsem a nezůstal nikdo, ale že má i své vady, fobie a že občas se mu něco nepovede. Na filmu je dnes už patrný zub času (zvláště v trikových sekvencích), ale možná je to dobře, protože ten punc dobrodruha z 30. let je o to větší.

    • 16.3.2011  19:32

    Jeden z nejlepších filmů pana Vorlíčka, ve kterém předvedl, že i film určený pro děti a omladinu je nutné dělat s péčí. Skvělá kamera, prvotřídní časování, které vhodně podtrhuje soundtrack (závěrečná jízda na policejních motorkách) a samozřejmě perfektní Mulínkovy triky. které jsou do filmu umístěny velmi pečlivě, tak že na sebe nestrhávají prvoplánovitě pozornost, čímž filmový příběh nenarušují a přitom si řeknete waw. Herci, kterým kraluje extravagantní Petra Černocká, jsou naprosto tipově přesní a nechybí ani Vorlíčkova tradiční postava školní uklízečky. Genialita snímku je v tom, že i dnes po čtyřiceti letech funguje a pobaví i dnešní děti.

    • 10.5.2011  21:34
    Eragon (2006)
    **

    Tak tohle se hodně nepovedlo. Ačkoli knížka debutanta Chrise Paoliniho smrdí prvotinou a nezapře okatou inspiraci Pánem prstenů, Hvězdnými válkami a kdoví čím ještě, je čtivá a při troše dobré vůle se z ní dal udělat velmi dobrý scénář. To by ale scénárista nesměl být kopyto a režisér s producentem debutanti, kteří nepoznají špatný scénař od letáku z Hypernovy. Edward Speleers - další debutant do party, který ztvárnil Eragona, je naprosto tragický herec, který hlavní roli neunesl na svých vyzáblých nožkách. Nebylo by ale fér házet na něj všechnu vinu, to castingový tým si měl uvědomit, že hodit na neherce v podstatě velkofilm je přinejmenším nezodpovědné. Jediné, co se povedlo je drak a výprava zahrnující překrásné exteriéry Vysokých Tater.

    • 5.11.2012  19:13
    Fixlování (1997)
    ****

    Sympatická nízkorozpočtová britská komedie z dob, kdy Kate Beckinsale znala Pearl Harbor jenom z dějepisu. Tehdy byla sestříhaná na kluka a mile naivně doplňovala frajera Dana Futtermana a mírně přibržděného Stuarta Towsenda v příjemném snímku o dvou malých podvodnících a jedné širokosrdcé medičce. Georgie sice zpočátku netuší, co jsou její ,,zaměstnavatelé" zač a jejich činnost vnímá jako charitu, avšak brzy přijde na to, čím se kluci živí. Nutno ovšem dodat, že způsoby jakými Jez a Dylan oškubávají důvěřivé spoluobčany jsou originální (ano i poučné:-)) ale žádný nápad těch dvou se nevyrovná finální lsti Georgie. Film jsem viděla už hodně dávno, ale bezva obývák v plynojemu, způsob jak snížit účet za telefon či jak se zadarmo dostat do divadla nejde zapomenout. Samostatnou kapitolou je vykoupení z věznice za pomoci dědka Leslieho.

    • 8.4.2011  14:06

    Další z mnoha filmů, který se okatě veze na vlně obliby Indiana Jonese, a to pěkně z gruntu, kdy ani typický jonesovský font písma nezůstane nedotčený. Bohužel spadá však do kategorie těch méně podařených - sice je to částečně vinou malého rozpočtu (triky a animace jsou mizerné) ale především zvoleným žánrem. Těžko ale říct, jestli tvůrci hned zpočátku uvažovali o filmu jako o parodii, protože technicky vzato už samotný Indy parodií je. Pokus vytvořit hrdinu, který vládne stejně dobře mozkem jako bicepsem a bude ještě dělat vtípky a kukuče do kamery ale prostě nevyšel - Noah Wyle je sympatický asi jako pojišťovák, kterého nečekáte, a jeho femme fatale jakoby vypadla z filmů pro nevyzrálé dospělé. Celý snímek působí dojmem, že režisér si ukousl větší sousto než zvládne a do jakžtakž zdárného konce jej upoceně dotáhne jen s velkým úsilím. Nadruhou stranu jde jenom o béčkový film na DVD, takže k domácím pracem je to ucházející kulisa.

    • 6.8.2011  22:42
    Ghost Rider (2007)
    *

    Nicolas Cage si koupil hrad. A provoz takového hradu stojí hodně peněz, což ví asi každý kromě Cage, který ted bere každou příležitost jak si vydělat. Ghost Rider je film s velkými ambicemi a Cage se opravdu snaží - po celý film se tváří stašně útrpně a výraz postřeleného srnce prakticky nesundá ani když mu hoří hlava, proto na něj nelze svalovat vinu za to, že je Ghost Rider jeden z nejhorších komiksových filmů. Scénáristé měli k dispozici námět, který zkazili debilními dialogy a situacemi, které nechtěně vyvolávají smích. Scéna, kde bok po boku jede motorka a cválá vraník, je jeden z nejvtipnějších momentů filmu. Snímku, jako komiksové adaptaci, naví chybí potřebný nadhled. Další podstatnou slabinou filmu jsou souboje a především ten závěrečný, kdy si řeknete ,,a to jako bylo všechno?" Tolik diskutované triky působí nakonec celkem lacně, čemuž zdatně přispěl nezručný kameraman. Výprava snímku je na komiksový film nebývale skromná až vyloženě čekáte, kdy spadne nějaká papundeklová kulisa. Film je ale dílem režiséra a tak hlavní kritika padá na Johnsona, kterému evidentně komiksová adaptace nesedla a navíc byl obklopen lidmi, kteří měli stejný problém.

    • 25.4.2011  13:26
    Glee (TV seriál) (2009)
    **

    Glee je vlastně High School Musical pro dospělejší diváctvo. Je to stejná přehlídka umělohmotných (ne)herců, stejně ulítlé příhody, stejně chápaví lidé a stejná atmosféra. Je to takové až odporně sladoučké, že mnohdy nejde vydržet ani do konce epizody. Muzikálová čísla jsou sice super, ale to na kvalitní seriál nestačí.

    • 29.3.2013  20:37
    Gremlins (1984)
    ****

    Moc příjemná hororově laděná pohádka, která patří do vánočního programu hned vedle Popelky. Jen mi vždycky bylo záhadou, proč ji dávají v telce tak pozdě v noci. Nikdy mi totiž nijak strašidelná nepřišla. Spíš jsem si přála mít taky takového malého Gizma. Snímek je typická osmdesátková produkce pro mládežníky, ovšem u nás to byla společně s Critters v raných devadesátých pecka. Dnes už je na Gremlins sice patrný zub času, ale právě díky tomu mají pořád kouzlo poctivých osmdesátkových filmů zobrazujících atmosféru Émeriky přesně tak, jak jsme si ji představovali.

    • 16.3.2011  20:07
    H2O: Stačí přidat vodu (TV seriál) (2006)
    ****

    Ono to není tak blbé, jak by se mohlo ze zdejšího hodnocení zdát. Neoddiskutovatelným pozitivem je, že seriál se vyhýbá rádobyvtipným hláškám, děvčata nejsou afektovaná a herci nepomrkávají spiklenecky na kameru a odmyslíte-li si ty ploutve a triky, jedná se o pěkný seriál pro děti, který je milou sondou do života tří holek z přímořského městečka. Seriál má vzestupnou tendenci - od dílů vyloženě pro mrnata seriál rostl postupně s diváky a našel si svoje místo a díly, kde hlavní protagonistky řeší milostné problémya školu jsou mnohem reálnější a uvěřitelnější než milostné patálie mládežníků z Beverly Hills. Navíc si přičtěte atraktivní prostředí přístavu, slušivé oblečky hereckého ansáblu a civilní atmosféru seriálu a hned máte docela slušnou zábavu na půl hodinky.

    • 16.3.2011  20:27
    Hannah Montana (TV seriál) (2006)
    **

    Není fér házet Hanku hned do odpadu. Dětem se to líbí, a proto se na ni musíme dívat dětským pohledem - Hančin svět je plný barev, sama Hanka je milá, úspěšná, oblíbená, bohatá, má milujícího tatínka a plno hadříků a navíc je úspěšná zpěvačka - prostě tenhle seriál ztělesnuje sen každé malé holčičky. Dospělým pohledem Hanku hodnotím jako lízátko -prva sladké a potom koušete ten umělý špalek a až ho vyhodíte, máte v puse jen tu umělou pachut. Seriál má sice mírně vzestupnou tendenci a najdete v něm i pár povedených hlášek především od papa Cyruse, ale pořád se nedostává z podprůměrnosti. Haně ovšem nejde upřít jednu podstatnou věc - učí děti, především děvčata, starat se o sebe, a to se taky počítá a dost. Takže stokrát raději Hanku než Kotka s Mádlem.

    • 31.3.2013  18:15

    První film o Harry Potterovi natočený podle knihy, která prý opět přivedla děti ke čtení. Nebudu zastírat svůj názor, že úspěch díla paní Rowlingové je postaven na velmi velmi zdařilém PR obsahující i téměř popelkovský příběh o tom, jak chuděrka psala knihu po kavárnách na ubrousky. Ke knize jsem se shodou okolností dostala dříve než vypukl celý mumraj okolo a o její existenci nevěděl v té době asi ani pan Medek, Kniha byla relativně čtivá, ale nezapůsobila na mě příliš pozitivně - děti v ní totiž nejsou dětmi. Ve vztazích, emocích i dialozích chybí takový ten naivní dětský prvek. A takový je i film, který se drží (dle pokynů Rowlingové) až příliš křečovitě předlohy a ani ostřílený Columbus nedokázal vytvořit plnohodnotnou uvěřitelnou pohádkovou fantasy. Sáhodlouhé repliky a detailní nájezdy kamer jsou až otravné a zbytečně film roztahují. Absence humoru a uvěřitelných dialogů ve filmu pro děti také zamrzí. Obsazení hlavní trojky se také příliš nezdařilo - Radcliffe je toporný a repliky odříkává jako básničku od Hrubína a Emma je zas afektovaná. Jediný Grint má jiskru a snaží se. Z celého filmu se mi líbily tak dva záběry, ostatní byla kvalitní ale rutinérská práce.

<< předchozí 1 2 3 4