Recenze (31)
Mlha (2007)
Tak tenhle film mě v ničem nezklamal. Prvotřídní film, jak ze stránky hororu, tak dramatu... Na to, kolik příšer okolo létá a běhá , je zajímavé, že film není ani tak o nich - ale i o tom, co všechno člověk, k smrti vyděšený, udělá. Thomas Jane v hlavní roli perfektní výkon... Plus konec, který na mě opravdu zapůsobil... Nemůžu jinak než 5*.
Tohle je Sparta! (2008)
Ano, je to blbost. Ano, vtip je primitivní, až blbý, místy vůbec ne k smíchu. Ale koukat se na to dá (v určitém stavu, já to poprvé viděl na menší party a celkem se mi to líbilo...). Bohužel film obsahuje i pasáže, kterým se nejde smát se žádným množstvím alkoholu v krvi... Takže rady pro koukání: Ne sám, mozek vypnout a láhev alkoholu (nejlíp už prázdná) u sebe; pak to ujde... Ale jinak, sečteno podtrženo... 2*
Proroctví (2009)
Pěkný nápad, skvělé efekty a ještě lepší Cage. Film, na který stojí za to se podívat, ale bohužel ne dokoukat (až na vyvedený efekt exploze v závěru)... Závěr filmu je až neuvěřitelně pitomý a určitě se to dalo vymyslet líp. Jen za ten konec hvězdička dolu, jinak je to od začátku do konce (kromě toho konce) perfektní sci-fi-thrillerová zábava, na kterou stojí za to se podívat.
Počátek (2010)
O tomhle filmu jsem se dozvěděl od kámoše. Když mi ho začal popisovat, tak mě na něj tak natěšil, že už jsem si myslel že mě nemá ten film čím překvapit - omyl! Dostal mě ještě víc než jsem čekal... Skvělé obsazení, skvělé nápady, scénář přinejmenším originální... Dal bych 6*, kdyby to šlo, ale bohužel... 5*!
Ghost Rider (2007)
Moc nechápu všechna ta nízká hodnocení. Mě osobně se tenhle film líbil, nic moc mi tam nechybělo... Cage zase jednou trochu přehrává, ale na to jsme si u něj už zvykli, ne? :) 4*, jedna za Nicolase Cage... A tři už jen za to, že jsem se celou dobu nezačal nudit... Co jsem od toho čekal, to jsem od toho dostal.
Božský Evan (2007)
Tenhle film mam rád hlavně proto, že ukazuje, že Jima Carreyho jde jen těžko ( jestli vůbec ) nahradit, nebo dokonce přebít. Na Božského Bruce prostě Božský Evan nemá, i když Carell se snaží...
Stmívání (2008)
Tohle stáhnout do počítače, tak by to měl antivirus nahlásit a vymazat. Kombinace blbosti, trapnosti a trochy nesmyslů... Odpad, nesedlo mi to, nemám chuť se koukat ani na pokračování a doufám, že to hoodně dlouho neuvidím...
Majestic (2001)
Vezměte drama, přidejte trochu komedie, špetku romantiky a máte skvělý film s Jimem Carreyem v hlavní roli, který rozhodně stojí za pozornost. Opět Jim Carrey dokazuje, že není jen ten šašek a klaun, jak ho všichni známe z jeho komedií, ale že umí zahrát i dokonalé drama. Nevím co vytknout, 5* s doporučením.
Reset (2009)
Každopádně originální film s pár dobrými efekty, které vyrovnávají pár nedostatků a nepříliš vyvedený scénář. Plus pěkná akce, takže docela koukatelné a nuda se v průběhu objeví jen párkrát...
Impostor: Živá zbraň (2001)
Bohužel neplně využitý, ale velmi pěkný námět... Efekty nic moc a celý začátek filmu je takový nijaký. Stejně ale 3*, koukat se na to vcelku dá a závěr přinejmenším povedený.