Recenze (908)
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Po prvním zhlédnutí mírné zklamání. Když jsem viděl po letech znova a už jsem věděl, co bude následovat, tak postupem času uznávám, že pokračování není sice lepší, ale pořád si zachovává slušnou podívanou. Od Bonta jsem čekal možná další NR. Konfrontace se žralokem + konec, nezapomenutelné :-D Možná, že se tvůrci rozhodli film trochu zhernit :-)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Od úvodu je zcela patrné, že nám Simon naservíruje akční dobrodružnou podívanou, ve kterém nám ukáže kukuč i Daniel Craig. Angelina mi sedla, poslintal jsem a nemám co vytknout. Akce nápaditá, hezky nasnímaná, nechybí i emoce. Hru jsem nikdy nehrál, ale slyšel jsem o ní. Film výborný - aspoň teda pro mě :-)
Pomsta (2017)
Matilda Anna Ingrid Lutz je moc sexy. Chápu, proč byla znásilněna :-D Film, u kterého nejezte, protože byste mohli hodit šavli. U některých scén se mi dělalo mdlo. Komu se líbilo Plivu na váš hrob, tak by měla potěšit i tahle brutalita. Těšil jsem se, dostal jsem, co jsem chtěl a chovejte se k ženám hezky!
Anon (2018)
Nápad a oční nasnímání kamery nebude nejspíš pro každého. Já jsem si na to zvykl vcelku hned a moc se mi myšlenka pohrávání si se soukromím druhého líbila. Jenže film je komorní a hodně dbá na detaily, což v celkovém hodnocení může trochu nudit. Každopádně slušná počítačová kriminálka, která se snaží lidem něco říct a chce být originální. Neurazí - neposadí Vás ani na prdel. Prostě to začne, nepřekvapí ale za provedení a myšlenku dávám o * více :-)
The Midnight Man (2016)
Skvělý začátek a pak dlouhé čekaní, jestli si film dokáže udržet úroveň a tempo. Pár skvělých momentů vystřídá nuda a debilita tvůrců, aby nakonec v 5-ti minutách vytáhli mazec, který se vlastně změní v jeden velký sranec. Je to obrovská škoda! Mělo to na víc! Pro mě zklamání roku.
Oni 2: Noční kořist (2018)
Ztrátu kouzla prvního dílu nám nahradí akčnější spád a více vražd. Konec je klišé. Začátek a průběh filmu lze očekávat. Kdo má rád vyvražďovačky, nahánění a gore bude nejspíš potěšen. Druhá strana očekávající akademii a přebírání cen budou nasraní :-P :-)
Oni (2008)
Působí reálně a místy je to slušné psycho. Liv a Scott vybráni dobře. Skromné a děsivé.
Přání smrti (2018)
Na originál to nemá, Bronson je jenom jeden! Jedná se ale po dlouhé době o dobrého Willise a nejlepší film Eliho Rotha. Jsem rád, že neobšlehl všechnu krásu z 1974 a šel vlastní cestou. R-ko zůstalo R-kem a já se bavil.
Cargo (2017)
Kraťas jsem neviděl, jenom trailer k tomuto filmu a tak nějak jsem si říkal, že to bude film o něčem jiném než o zabíjení zombie a akčním počinu. Čekal jsem drama ve špinavém prostředí s uplakaným koncem a to jsem dostal :-) Nápad a myšlenka super. Mordobíjci nebrat!
Deadpool 2 (2018)
Od studia, které zabilo Wolverina :-D Dvojka to měla těžší, protože jednička zvedla laťku až příliš vysoko. Nakonec je druhý díl minimálně stejně dobrým počinem - možná i dokonce lepším. I když já nerad srovnávám dva úplně suprové filmy. Prostě D1 byl nářez jak prase a D2 je opět nářez jako prase! Josh Brolin alá Thanos si chtěl došlápnout i na naši spálničku :-)