Recenze (908)
Beetlejuice (1988)
Mačo supero kvalito! Alec Baldwin + Geena Davis tvoří krásný posmrtný pár a Michael Keaton přímo exceluje svým výkonem! Hláška střídá hlášku a je tak nechutně vlezlý jako veš! :-D Tim Burton je borec a ví jak na mě :-) Winona Ryder taktéž paráda, málem bych na ni zapomněl :-)
Darkman III: Na život a na smrt (1996)
Bohužel, ještě slabší než dvojka.
Darkman II: Durantův návrat (1995)
Čekal jsem zklamání a dostal ho.
Darkman (1990)
Srdeční pecka. Liam Neeson jako Darkman, toužící po pomstě. Sam Raimi dává kus sebe a jdou vidět jeho hororové prvky. Larry Drake je záporák již od pohledu. Frances McDormand skvělá. Colin Friels zahrál pěkného hajzlíka. Menší rolička na závěr padla i oblíbenci jménem Bruce Campbell. Super! Takto to mělo zůstat.
Rozhodující úder (1988)
Vůbec to nebylo špatné, jen mi k dokonalosti a abych film potřeboval vidět znova něco chybělo. Bitky mohly být taky trochu víc nápaditější. Příběh byl celkem slušný. Škoda. ( 65% )
Plod noci (1990)
Viděl jsem obě verze a mám raději tu delší. Je to místy nechutné, hodně násilné a brutální. Jenže takový Clive Barker je a kvůli tomu se dívám na jeho díla :-) Craig Sheffer zaválel a David Cronenberg taktéž :-)
Noční směna (1990)
VHS horůrek o obří zmutované netopýrokryse :-) Předloha: Stephen King (kniha). Takže takto to je. A já mám slabost pro tyhle kousky z dětství. Má to atmošku a je to řemeslně na svou dobu zvládlé :-)
Slepá zuřivost (1989)
Seká nohy, seká ruce, všechny ty, co chovají se krutě. Phillip Noyce hodil Hauerovi mečouna a nechal ho máchat :-)
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Ano, je to nejslabší, ale pořád hodně zábavné. John Landis je hodně komediant a Eddie Murphy pořád cool! :-)
Policajt v Beverly Hills II (1987)
Mazanec. Pro mě nejlepší díl ze série. Tony Scott je gurmán!