Recenze (203)
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Tuto pohádku miluju již od dětství a stále se k ní vracím! Myslím, že drze mohu tvrdit :"Kam se hrabou dnešní pohádky!" Mimochodem, pro postavu královny se tvůrci nechali inspirovat mimojiné i Joan Crawfordovou. A ještě pidi zajímavost - v šedesátých letech postavu královny ve Francii nadabovala Claude Gensac - filmová manželka Louise de Funese.
Sněžní pavouci (2007) (TV film)
To snad nikdo nemohl myslet vážně. Normální urážka lidského rozumu. Fascinující je sledovat, kam až jsou tvůrci schopni zajít.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Je to síííííla, ale obohatilo mi to slovník a prostě mě to baví, mám nějak pocit, že to není prázdný. A děsně se mi líbí úplně všechny písničky!
Spalovač mrtvol (1968)
Podle mě možná náš nejlepší film. Fascinující - jedinečná atmosféra, pomalá, velkolepá, úlisná, elegantní mluva Kopfrkingla a přesto se vloudí nenuceně vtip, který ale dost zamrazí (narážím na rakvičku nebo věneček),dále skvělé záběry, hudba, motiv té tyče, až nechutně působící hřebínek... Silné je, když Kopfrkingl zintezivňuje svou řeč (pohřeb jeho ženy a pak ještě jedna scéna se mi vybavuje),ale zároveň, když velice nenuceně pronáší až láskyplně věty: Co abych tě, drahá, oběsil? A ještě magická věta: "Nikdo nebude trpět, spasím je všecky". Ale velká hrůza je i ve faktu, že ten člověk byl přesvědčem, že pomáhá, že koná dobro.
Stará panna (1939)
Dojemné drama s excelentní Bette Davis. Miriam Hopkins byla taky výborná. Škoda, že George Brent nedostal větší prostor (ano, dobře se mi něj kouká =) Příběh se mi zdál maloučko šroubovaný...jakoby se tuze snažili, aby rozhodování hlavních hrdinů bylo pochopitelné a "jediné možné" řešení, takže to celé potom působilo trochu násilně a ne svižně a přirozeně. Ale dost jsem se bavila, líbilo se to.
Stella Dallas (1937)
5. * je jen a jenom pro Barbaru Stanwyck - proč za tohle nedostala Oscara, nechápu.
Stíny a mlha (1991)
Jestli teď pronesu nestoudnost, omlouvám se, možná je to zvýšenou "konzumací" Felliniho filmů, ale prostě v tomto Allenově filmu jsem něco z Felliniho cítila. Možná to bylo cirkusem, možná nádhernými záběry pohrávajícími si s rozestavením kulis a prací se světlem a stínem..nevím, ale myšlenka na Feliniho mě během filmu moc neopouštěla.
Stone Pillow (1985) (TV film)
Myslím si, že bezvadná příležitost pro Lucille Ball...odvedla bezvadnou práci. Úžasná proměna tak krásné ženy! Ona sama říkala, že ji nikdo v New Yorku nepoznal. 4* dávám spíš Lucille než filmu jako takovému...občas mi tam něco drhlo, neumím ale vyjádřit co.
Suddenly! (1954)
Za Franka bych ráda dala 4*, dokonce i za to, že se film odehrával hlavně na jednom malém místě...mám ráda malý prostor a čím méně lidí, tím lépe. Závěr byl překvapivý!!! Ale Sterling Hayden mě vytáčel, jak rolí, tak způsobem, jak se toho zhostil. A ten chlapec, snad by mi ani nevadilo, kdyby ho "uklidili"... Takže oficiálně 3*, osobně 4*....a myslím, že je fajn film vidět.
Susan and God (1940)
Pro Joan Crawford poměrně netypická role. Jako film to podle mě není žádný nadprůměr. Asi záleží na náladě, někdy může sednout.