Recenze (89)
Zombie: Začátek (2007)
Poznámka na obalu je pravdivá : opravdu se tu drtí divákův vkus.
Divadlo hrůzy (1976)
překrásná hloupočká blbost :-)) , jenom to neberte moc vážně
Pavouci 2 (2001)
15.2.2008 , památný to den TV vysílání
Paříž v ohrožení (2006) (TV film)
k tomuhle se ani nemá cenu vyjadřovat ................ :-))
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
totální vykrádačka plná nesmyslů , já třeba běžně do hor v zimě chodím s rozhalenkou a čtu si knihy které jsem podrobil plaveckému výcviku ................
Andělé pomsty (2002)
herecké výkony na úrovni ochotníků,výprava nevalná, akce žádná
Resident Evil: Zánik (2007)
dost dobrý :-)
Smrtící spona (1984)
poměrně zdlouhavé , prostě žádný zázrak
Toxický mstitel 4: Masakr ve městě (2000)
pro mě zůstává první díl tím nejlepším.........
Tetsuo (1989)
nelze hodnotit nehodnotitelné