Oblíbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Faunův labyrint (2006)
Matrix (1999)
Počátek (2010)
District 9 (2009)
Sucker Punch (2011)
Princezna Mononoke (1997)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Od chlápka co má za sebou Babe a Happy Feet jsem takovou pecku nečekal. Žádný vysvětlování a rovnou nás hodí do akce. Celé to je šílené a akční a člověk se nestačí kochat výbornou kamerou. Film se hned na začátku perfektně rozjede a valí na plný pecky celou stopáž, která děsně rychle uteče. Celé to byla naprosto úžasná jízda se spoustou šílených nápadů a doufám, že dopadne další díl a bude to stejná pecka, protože tohle se nehorázně povedlo.