Recenze (875)
Armáda mrtvých (2021)
Další genderově korektní vejšplecht, kde si hlavní svalovec na sebevražednou misi s sebou bere partu baletek, aby mu svými piruetami kryly záda před krvežíznivými zombíky.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Nesourodá zmatenost postavená na obehraném klišé.
Jasné nebezpečí (1994)
Několikrát jsem to zkoušel, ale nikdy mě to nechytlo.
Velká čínská zeď (2016)
Pán prstenů: Dvě věže po čínsku. Vcelku to jde, ale to jak tam ta 40 kilová Číňanka drží na 2 prstech vyžranýho Matta Daemona, to mě fakt rozesmálo.
Láska a příšery (2020)
Dlouho jsem si myslel, že je to prequel k nějakému seriálu a ono to tak i vypadalo. Ale potvory jsou tam pěkně udělané a děj slušně odsýpá.
Bohemian Rhapsody (2018)
Hity od Queenů a nějací herci kolem.
Pan Batignole (2002)
Pan Batignole stále před něčím ustupuje. Před vzpomínkami, před svou nenažranou manželkou, vychytralou dcerou, bezpáteřním skoro-zeťákem. Jednoho dne se ale osud rozhodne dát mu zcela zásadní šanci získat zpátky svoji čest a sebeúctu.
Tráva, plavky, modeling (2015)
Ani přes ukrutnou snahu to vydržet jsem to nevydržel ani 10 minut.
Čarodějovy hodiny (2018)
Rodinný film o čarodějích, který je plný efektů, ale i přesto strašně prázdný. Stejně jako většina filmů s J.Blackem.
Nabarvené ptáče (2019)
Udělané je to pěkně jen to trochu působí jako sled samoúčelných morbidností a násilností.