Recenze (72)
The Girl Next Door (2007)
Strašné.. inspirace skutečnou událostí, je neskutečné čeho všeho jsou lidé schopni..
Coco (2017)
Moc hezký film. S animovanými filmy se poslední roky roztrhl pytel, že jsem hodně filmů pozadu,. O tomto jsem třeba vůbec neslyšela a jaká chyba! Hezký promyšlený příběh a mimoto miluji španělštinu. Jako hromady jiných se tu s klidem přiznávám, že jsem se také na konci dojala k slzičkám. :)
Léto s kovbojem (1976)
Oblíbený film, který se snažím nikdy nepropásnout. :)
Kouř (1990)
Hodně bizarní a zvláštní film. Fajn fajn fajn fajnový Arnoštek je boží.
Smrt ve tmě (2016)
Tak kdo je tu vlastně ten padouch. To co zlodějíčci v domě najdou jsem tedy vůbec nečekala. Film měl napětí, místy byl i nechutný, zvláště ke konci. Nejlepší je asi scéna ve sklepě, kde je naprostá tma a síly jsou tak.. vyrovnány. :)
Nezbedná pohádka (1976) (TV film)
Pohádka, která má opravdu vtip. Zábavná, krásná. :)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Co scéna, to nějaká hláška. Krásné, vtipné, ulítlé. :)
O hruškách ušatkách a jablíčku parohátku (1979) (TV film)
Další z mnoha jednohubek v prostředí studiových kulis. Jednoduchá, nenáročná k nedělnímu poledni.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jak už mě jednička nebavila, tak tady to není o nic lepší. Nějak jsem moc nepobrala účast toho.. ,,Kredence´´ ( má zajímavé jméno ) Co mě probralo bylo těch pár scének z Bradavic. Fanoušek Harryho Pottera zajisté ocení účast, či nějakou zmínku na nějaké jméno, které už ve slavnější sérii viděl, či zaslechl. Nu jenom.. ten vetchý Flamel.. :D
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Velmi slušné filmové zpracování mé oblíbené knihy. Na pátou hvězdičku mi tam něco chybělo..( Zkrátka Rose jsem si tenkrát při čtení představila jinak... a lidí z Pravého rodu bylo v knize mnohem více než devět... ) ale nebudu hnidopich.. jsem velmi příjemně spokojená. :)