Recenze (72)
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Hrůza, mišmaš dvou Asterixů s několika prvky z dalších dílů..dokonce i narážka hvězdné války.. a ještě k tomu.. slizký a nadržený Asterix.. taková nemastná neslaná ,,poulivčička''
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Hezká příroda, příběh průměrný a mně se ten hobití domeček zase naopak líbil asi nejvíce. Ale ten dabing mi místy také trochu trhal uši.
Jak vycvičit draka (2010)
Na tento film mě došťouchali učni z praxe, že prý.. ,,Ty to jsi to ještě neviděla? Hned se na to koukni!´´ tak jsem koukla. Hlavně i abych pochopila jejich pro mě neznámá slova jako.. Bezzubka, či jiné které se ale vyskytuje až v dalším díle. :) A jsem moc spokojená. :) Bylo to milé a moc zábavné. :) A už koukám na druhý díl. :)
Rohy (2013)
Tak nějak jsem si na tento film vzpomněla, že jsem jej nikdy nedokoukala a rozhodla se to napravit. Ulítlé.. hlavně na konci se člověk musí smát, nebo alespoň já se smála. :) Film je pro mě příjemný průměr, ale zase jej asi na delší dobu odložím, než se na něj rozhodnu znovu podívat. :)
Když draka bolí hlava (2018)
Ne.. achjo, dlouho se mi nestalo abych nedokoukala pohádku.. když se asi v polovině drak zeptal dětí, zda má pokračovat.. tak jejich falešné ,,jóó,, mi znělo jako ...achjo vůbec mě to nebaví. A tak jsem to cítila.. nuda, v podstatě se tam nic nedělo, když už jsem zvedla hlavu, tak jedině, když jsem s nevěřícným vykuleným výrazem koukala na mamku.. co to tam zase bylo. Možná hodně, ale opravdu hodně malým dětem se to bude líbit..
Slunovrat (2019)
Proboha.. tak nějak netuším, co si o tom vlastně myslet.. Oni ti lidé jsou tam takoví veselí a pozitivní, vládne tam láska, harmonie, přátelství..až se člověku chce v určitých částech usmívat.. a že mi to koutky úst táhlo nahoru.. A náhle to vystřídalo něco nečekaného, z čeho ústa jako na povel zase klesla.. z něčeho se i zvedal kufr.. je to tak absurdní... a nezapomenutelné..
Ohnivé oči (1984)
Znám knižní předlohu. Toto filmové zpracování se mi moc nelíbilo, ale zase jsem netušila, že malá Drew uměla takhle pěkně hrát. :) Pro ni o hvězdičku více.
Klid noci (1982)
Zajímavý film. Ale víceméně si z něj nejvíce pamatuji právě závěrečnou nejnapínavější scénu v domě.
Vampírky (2012)
Ale ano. :) Bylo to koukací. Samozřejmě spíše pro mladší publikum. :)
Halloween (2018)
Michael tentokrát nezahálel a jeho seznam obětí solidně nabobtnal. Laurie v roli fyzicky zdatné a zbraně ovládající babičky byla skvělá. I když já kdybych něco takového přežila, tak bych se odstěhovala někam na druhý konec světa a nezůstávala bych v tom stejném zatraceném městě. :) Ale ten věčně kulky přežívající zmetek by jistě přišel dokončit svoji práci i do toho nejmenšího zapadákova na světě.Tedy konfrontace nezbytná. Se závěrem monstrum vs Charlieho andílci jsem spokojená. :D :)