Recenze (46)
Corro da te (2022)
Nevidel som FR originál, preto neviem porovnať, ale herečka v hlavnej úlohe ma uhranula, za čo dávam o * viac, než by som chcel :)
A Snow Globe Christmas (2013) (TV film)
Rodinný film, ktorý sa dá zvládnuť až do konca (popri inej činnosti) a aj na hlavnú predstaviteľku sa dalo pozerať.
Screamers: Hon na člověka (2009)
"O šesť dní musíme odtiaľto vypadnúť, preto si zosynchronizujme čas: tri - dva - jedna - TERAZ" Tento úryvok pekne zahrnie kvalitu filmu.
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (pořad)
Nepolitické témy sú fajn, ale tie politické smrdia jeho zaujatosťou a ľavičiarstvom, že sa na to nedá pozerať. Škoda.
Věčně mladá (2015)
Zoberte Pozemšťana, do hlavnej úlohy obsaďte herečku s neskutočným sexepílom, spravte z toho pohodovú romantiku a máte parádny filmík. Na môj vkus až príliš sladké, ale inak super.
The Stoning of Soraya M. (2008)
Tak trochu ako film o upalovaní čarodejníc kresťanmi.. len zo súčasnosti.
Počátek (2010)
Celkom kvalitný snímok s novou myšlienkou avšak film obsahuje pasáže, ktoré tam nemuseli byť prípadne ktoré nemuseli tak naťahovať. O postavách sa tam veľa nedozviete a celé sa to vlastne točí okolo pár akčných záberoch (nechcem spoilerovať). Pokiaľ sledujete len filmy z USA, tak to musí byť super zážitok. Inak... je to príjemný film, no nič extra...
Sex Drive (2008)
Tož ja som sa bavil a aj Amanda Crew nebola najškaredšia :) Čo viac od USA komédie chcieť?
Poslouchej (2009)
Za ten kukuč hl. predstaviteľky musím dať 1* navyše než som pôvodne plánoval :)
Simplemente María (1989) (seriál)
Prvá (posledná) telenovela, ktorú som sledoval :D Vlastne sledovala to celá rodina a až po dobrých pár desiatok častí sme začali chápať význam slova "telenovela" :D