Recenze (47)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Hořké příhody Ala Bundy a jeho rodinky,Peggy je sice na zabití,ale ty ostatní + Marcy s Jeffersonem jsou opravdu zábavní.
Moucha (1986)
Mám tenhle film moc rád,asi proto,že mne vždycky dostanou silná dramata.A tohle je opravdu drama se vším všudy.Film obsahuje řadu nechutných scén,ale výsledek není zhnusení,ale přijmutí těchto scén jako nezvratné zkázy a nešťěstného osudu jednoho nepovedeného pokusu.A k výrazu Geeny Davisové,která vidí postupnou proměnu není co dodat.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Poručík Dempsey a seržantka Makepeacová byli jedním ze seriálových hrdinů mého mládí,tedy osmdesátek.A i po těch letech mají stále svůj suchý humor a eleganci.Tohle není nostalgie,tohle je pro mne moderní i dnes.
Vesničko má středisková (1985)
Krásně laskavá komedie plná zajímavých postav.Hlášky z filmu zlidověly,nejvíce mne zaujala postava řidiče Pávka v podání Mariána Labudy.Jeden z nejlepších českých filmů,který si vždycky rádi připomenem.
Chobotnice (1984) (seriál)
Srdcovka mezi dramatickými seriály,jednoznačná a neotřesitelná jako odhodlání Corrada Cattaniho.
Robin Hood (1984) (seriál)
Kouzlo Robina ze Sherwoodu v typově zajímavých rolích všech členů družiny a dokreslené majestátní romantikou skupiny Clannad.Mystical Forest.
Záhady Slavičího domu (1984) (seriál)
Můj nejmilejší Dalgliesh.
Marco Polo (1982) (seriál)
Ve všech směrech dokonalý seriál s přenádhernou hudbou.Viděno po mnoha letech a stále stejně oslovující.
Sněženky a machři (1982)
Moc milá komedie,která není tak úplně veselá,ale která svými zajímavými postavami a sympatickými dialogy patří mezi naši mládežnickou klasiku.
Kdo nastaví kůži (1981)
Zajímavá kriminálka,která je osvěžující svým humorem.